Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیم ووشو پاس ناجا گفت: از عدم حضور وزنم در بازی‌های آسیایی ناراحت هستم و همیشه حسرت آن را می‌خورم. ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ ورزشی رزمی نظرات

میلاد عارفی مقام در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص سطح کیفی لیگ برتر ووشو در سال 96 اظهار داشت: لیگ امسال مانند سال‌های گذشته خوب برگزار شد و تنها تفاوت آن با سالیان گذشته در دوره‌ای برگزار شدن آن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله تعداد بازی‌ها را دو برابر و مسابقات را سنگین‌تر کرده بود. در کنار آن تعداد روزهای اردوهای ما نیز افزایش و تقریبا از هر دو هفته، 12 روز اردوی مفید را پشت سر می‌گذاشتیم.

ملی‌پوش تیم پاس ناجا تصریح کرد: در پایان لیگ نیز ما توانستیم با زحمات کادرفنی و مسئولان تیم در جایگاه سوم قرار بگیریم. از کسب جایگاه سوم راضی نیستیم اما مجموع شرایط باعث شد به مقام سومی برسیم که باخت مقابل دانشگاه آزاد نیز در این مسئله بی‌تاثیر نبود. در هفته‌ای که با دانشگاه بازی داشتیم به دلیل اینکه باید در یک دیدار دیگر نیز به میدان می‌رفتیم تیم اصلی خود را مقابل دانشگاه به میدان نفرستادیم.

وی ادامه داد: من از اینکه با تیم اصلی مقابل دانشگاه به میدان نرفتیم ناراحت شدم و اعتقاد دارم به نوعی این کار یک اشتباه بود که به هر دلیلی پیش آمد. با توجه به این اتفاقات نیز در نهایت پس از تیم‌های پارس جنوبی و دانشگاه آزاد به مقام سوم دست پیدا کردیم.

عارفی مقام در خصوص انتقاداتی که به حضور تعداد زیاد بازیکن ملی پوش در تیم پارس جنوبی می‌گیرد، گفت: به دلیل محدودیت مالی در لیگ ووشو و اینکه تنها دو، سه تیم توانایی پرداخت قرارداد را دارند بازیکنان علاقمند به حضور در این تیم‌ها هستند. از میان این دو، سه تیم نیز به دلیل حمایت مالی بهتری که تیم پارس جنوبی انجام می‌دهد اکثر بازیکنان علاقمند به حضور در این تیم هستند.

ملی‌پوش تیم پاس ناجا خاطرنشان کرد: با وجود این تفاسیر من اعتقاد دارم ورزشکاری که قصد دارد پیشرفت کند باید در تیمی حضور داشته باشد که مقابل تیم‌های قدرتمند و دارای ملی‌پوش بازی کند. مبارزه با بازیکنان ملی‌پوش و تنه به تنه شدن با آنها تاثیر خیلی زیادی در یک بازیکن دارد. زمانی که من به تیم پاس ناجا پیوستم مقابل بهترین بازیکنان وزن 90 و 85 کیلوگرم بازی کردم که تاثیر زیادی در پیشرفت من داشت. از نظر من چندان مناسب نیست تمام بازیکنان ملی پوش جوانان و بزرگسالان در یک تیم حضور داشته باشند و به نوعی این کار باعث عدم پیشرفت ووشو خواهد شد. 

وی در خصوص عدم حضور اوزان سنگین وزن ووشو در بازی‌های آسیایی گفت: حضور در بالاترین رویداد ورزشی هر رشته‌ای برای هر ورزشکار یک آرزو است اما متاسفانه وزن من در بازی‌های آسیایی حضور ندارد. از این موضوع نیز خیلی ناراحت هستم و همیشه حسرت آن را می‌خورم. وزن من به هیچ وجه در این مسابقات برگزار نخواهد شد اما برای تیم‌ ملی در این رویداد آرزوی موفقیت می‌کنم. هدف من نیز در سال 97 حضور موفقیت آمیز در مسابقات جام‌جهانی ووشو و انتخابی تیم ملی برای جهانی سال 98 است.

انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم

آبی‌ها که طی ۱۷ مصاف خانگی اخیرشان با چکش‌ها در رقابت‌های لیگ برتر فقط ۱ بار شکست خورده‌اند، به دنبال حفظ رکورد خوب‌شان خواهند بود. 

چلسی در یکی از شهرآوردهای لندن، میزبان وست هم خواهد بود.

طرفداری | شاگردان مائوریسیو پوچتینو که در گام قبل با کسب پیروزی ۲-۰ مقابل دیگر تیم لندنی یک تاتنهام، به مسیر پیروزی برگشتند، در رده هشتم جدول حضور دارند و وست هم نیز با ۲ امتیاز کمتر، یک پله پایین‌تر در تعقیب آن‌هاست. پوچتینو هنوز هم بیش از ۱۰ بازیکن تیمش را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد ولی هواداران انتظار دارند تیم او حداقل پایان خوبی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ داشته باشد. 

در آن سوی میدان تیمی حضور دارد که تساوی ۲-۲ مقابل لیورپول در گام قبلی، پنجمین بازی بدون پیاپی بردشان محسوب می‌شد. تیم دیوید مویس به ویژه در سال جدید میلادی انتظارات را برآورده نکرده است و این احتمالا به قیمت عدم راهیابی به مسابقات اروپایی پس از سه فصل گذشته خواهد بود. 

ترکیب احتمالی چلسی و وست هم چلسی (۱-۳-۲-۴): پتروویچ | چالوبا، بادیاشیل، کوکوریا، گیلکریست | گلگر، کایسدو | مودریک، پالمر، مادوئکه | جکسون وست هم (۱-۳-۲-۴): آرئولا | سوفال، زوما، اوگبونا، امرسون | آلوارز، سوچک | پاکتا، کودوس، بوون | آنتونیو

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)