Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:37:24 GMT

تمام فرهنگسراهای کرمانشاه طی ایام نوروز ۹۷ دایر است

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۱۷۸۴

تمام فرهنگسراهای کرمانشاه طی ایام نوروز ۹۷ دایر است

کرمانشاه- در ایام نوروز ۹۷ به جز روزهای تعطیل رسمی، تمامی فرهنگسرا های شهرداری کرمانشاه دایر است و همشهریان می توانند از خدمات ارائه شده فرهنگی آن استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، تمام فرهنگسرا های شهرداری کرمانشاه در ایام نوروز ۹۷ دایر است و سالن های مطالعه فرهنگسراها در اختیار علاقمندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در ایام نوروز به غیر از روزهای تعطیل رسمی، تمامی فرهنگسرا ها در دو نوبت صبح و عصر دایراست و به همشهریان و مسافران نوروزی شهر کرمانشاه خدمات فرهنگی ارائه می دهد.

گفتنی است که شهر کرمانشاه در حال حاضر از ٤ فرهنگسرا شامل فرهنگسرای  آیت الله نجومی در محل میدان غدیر(داخل محوطه شهرداری)، فرهنگسرایکوثر واقع در بلوار سی متری دوم، فرهنگسرای شهر واقع در ٤ راه شهید مطهری، و فرهنگسرای گل نرگس واقع در بلوار شهید جعفری برخوردار است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است

علی شمس معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی‌های شهر اهواز بیان کرد: در حال حاضر میدان انقلاب منتهی به مسجد الرحمن، کوی گلدشت، سپیدار، خیابان الحدید، رزها، مناطق غربی و جا‌هایی که شبکه فاضلاب ندارند درگیر آبگرفتگی بوده که تا چند ساعت دیگر برطرف می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از ورود آب به داخل منازل جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه در صورتی که امشب بارندگی جدیدی رخ ندهد، تا پایان شامگاه پنجشنبه تمام آبگرفتگی‌ها رفع و تردد خودرو‌ها به سهولت انجام می‌شود.

شمس در خصوص سامانه بارشی که از اوایل روز جمعه آغاز خواهد شد اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای بارندگی پیش رو اندیشیده شده و تیم‌های عملیاتی شهرداری به حالت آماده‌باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: تمام تلاش شهرداری اهواز، کاهش مدت ماندگاری مانداب در مناطق آبگرفته است که با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه، زمان باقی ماندن آن به مراتب نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بامداد امشب یک بارندگی ۲۰ تا ۳۰ میلیمتری در پیش است افزود: همچنین فردا شب نیز موج دیگری از بارندگی‌ها پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • شوتی که سر مدافع بایرن را شکافت! (عکس)‏
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • گره اندر گره
  • آبگرفتگی‌های در اغلب مناطق اهواز رفع شده است
  • دزفول غرق شد!
  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری