Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@15:37:41 GMT

رونالدو تسلیم شد؛ پذیرش فرار مالیاتی از سوی CR7

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۵۶۴۰

رونالدو تسلیم شد؛ پذیرش فرار مالیاتی از سوی CR7

کریستیانو رونالدو بهار گذشته از سوی دادستانی مادرید به 14.7 میلیون یورو فرار مالیاتی متهم شد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو متهم شده است که بین سال های 2011 تا 2014 مبلغ 14.7 میلیون یورو از حق پخش تصویری خود را به اداره مالیات اسپانیا گزارش نداده است. او به همین منظور مرداد ماه محاکمه شد و در جلسه دادگاه به دفاع از خود پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رونالدو در آن مقطع و پس از مشورت با وکلای خود، تقاضای صلح را نیز رد کرد و حاضر نشد تخلف را با پرداخت جریمه حل و فصل کند اما طبق ادعای آاس، او سرانجام تسلیم شده و به اطلاع قاضی رسانده است که حاضر است برای بسته شدن پرونده خود، مبلغ 25693315 یورو پرداخت کند.

 

طبق ادعای این منبع معتبر، قضیه ژابی آلونسو که دو روز پیش مطرح شد، روی تغییر عقیده رونالدو تاثیر مستقیم داشته است.

برای ژابی با یک سوم اتهام رونالدو، حالا درخواست هشت سال زندان شده است و رونالدو از بیم محکوم شدن به زندان، حاضر شده تا تمام مبلغ جریمه را بپردازد. باید دید این ادعا تا چه حد صحت دارد.

 

 

رئال مادرید کریستیانو رونالدو ژابی آلونسو بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۰ میلیارد فرار مالیاتی حوزه ساخت‌وساز در خوزستان
  • شناسایی ۳ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی حوزه ساخت و ساز در خوزستان
  • شناسایی فرار مالیاتی ۳۰۰ میلیارد تومانی در حوزه ساخت و ساز
  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • پول نقد بیاورید تا پزشک محترم مالیات ندهد!
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • فرار از سقوط: یونیون دست به دامن مربی زن!