Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:30:52 GMT

کمبود آب باعث ایجاد ریزگردها در استان خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۸۵۱۱

کمبود آب باعث ایجاد ریزگردها در استان خواهد شد

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمبود آب باعث ایجاد ریزگردها در استان خواهد شد، گفت: باید برای جلوگیری از این اتفاق در ۲۰ سال آینده از الان چاره ای اندیشیده شود و اقداماتی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، نورمحمد تربتی نژاد، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، امروز(27 اسفند) در جلسه شورای اداری گلستان گفت: در سال 96 در بحث جذب اعتبارات، رفع موانع و تولید پیشرفت های خوبی را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پروژه هایی که به عنوان محوری مطرح بود فعالیت آن آغاز شد و امید است در سال 97 به نتایج خوبی دسترسی پیدا کنیم.

 

تربتی نژاد اظهارداشت: مسئله آب یکی از بزرگترین چالش ها محسوب می شود که گلستان در بین 31 استان کشور در برخورداری از بارش جزو رده های پنجم محسوب می شود که باید مدیریت صحیح صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه کمبود آب باعث ایجاد ریزگردها در استان خواهد شد، تصریح کرد: باید برای جلوگیری از این اتفاق در 20 سال آینده از الان چاره ای اندیشیده شود و اقداماتی صورت گیرد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل اقتصادی و درآمدهای پایین از دیگر مشکلات استان گلستان به شمار می آید، در حال حاضر ظرفیت های خوبی در بحث کشاورزی و صنعت استان وجود دارد که می توان درآمد را افزایش داد.

 

وی با اشاره به بحران بیکاری در گلستان، افزود: این موضوع در سایه برنامه ریزی صحیح می تواند برطرف شود.

 

تربتی نژاد اظهار داشت: جذب سرمایه گذار در استان یکی از مهمترین موضوعاتی است که بدون آن نمی توان با مشکلات موجود فائق آمد، اکنون در گلستان با معضل جذب سرمایه گذار مواجه هستیم که امید است برای حل منابع مالی این اتفاق هرچه زودتر انجام شود.

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صفدریان از کارکنان سازمان آتش نشانی اصفهان، دارنده ۲۴ مدال در رشته یخ نوردی است که ۱۲ مدال از این مجموعه، در مسابقات جهانی به دست آمده است.

به پاس موفقیت‌های اخیر این ورزشکار اصفهانی در مسابقات بین المللی از وی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان تجلیل شد.

محمدرضا صفدریان در صحن علنی شورا با تقدیر از مدیریت شهری اظهار کرد: مدیریت شهری در دوره اخیر نگاه ویژه‌ای به حضور بنده در مسابقات بین المللی داشته است و پیگیری‌های مؤثری در خصوص شرایط و اعزام من صورت گرفته است.

وی با تشکر از همکاری‌های سازمان آتش نشانی گفت: در سال‌های اخیر به بیش از ۶۰ رویداد بین المللی اعزام شدم که آقای ستایش مربی من و از هیمالیانوردان اصفهانی، نقش مؤثری در موفقیت‌های بنده داشت.

این قهرمان یخ نوردی جهان با بیان اینکه من یک سرباز کوچک از میلیون‌ها جوان ایرانی هستم که توانستم پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم، گفت: چند سال پیش تلاش کردیم یک پارک برفی در اصفهان ایجاد کنیم، اما کیش در این حوزه گوی سبقت را از اصفهان ربود و در ماه هزاران نفر از این پارک بازدید می‌کنند.

وی افزود: ایجاد این پارک برفی سرمایه بسیار زیادی نیاز ندارد و می‌توانیم چنین پارکی را به عنوان یک جاذبه ورزشی و تفریحی در اصفهان ایجاد کنیم.

مقدس زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این جلسه گفت: محمدرضا صفدریان از ارزش‌های شهرداری اصفهان است و افتخاری برای اصفهان و ایران محسوب می‌شود.

وی افزود: او بارها پرچم کشور را در سراسر جهان به اهتزاز درآورده و این یک افتخار بزرگ برای ما به شمار می‌رود.

کد خبر 6097194

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • کمبود مرکز دولتی تصویربرداری پزشکی در مرکز گلستان
  • قهرمان یخ نوردی جهان در شورای شهر اصفهان تجلیل شد
  • فعالیت پایلوت ۸ خانه محیط زیستی در گلستان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد