Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@14:35:41 GMT

​فیسبوک محله های صهیونیستی را به نقشه قدس اضافه کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۵۹۴۸۸

​فیسبوک محله های صهیونیستی را به نقشه قدس اضافه کرد

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شرکت «فیسبوک» به درخواست وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، نقشه رسمی خود درباره شهر قدس را تغییر داد تا محله های صهیونیست نشین قدس اشغالی را نیز به آن اضافه کند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل الیوم» در این باره نوشت: «یردینا کوتلر» مسؤول روابط با دولت ها در شرکت فیسبوک اعلام کرد که این شرکت به درخواست «زیپی حوتوبیلی» معاون وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، نقشه رسمی شهر قدس را تغییر داده است تا محله های صهیونیست نشین این شهر مانند «تپه فرانسوی ها»، «گلو»، «بیسگات زئیف»، «هارحوما» و «ناویه یعقوب» را که رژیم اشغالگر قدس پس از سال 1967 احداث کرده است، به این شهر اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"یردینا کوتلر" قبلا کارمند دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده است و به ادعای همکاری در زمینه پخش آگهی های تبلیغاتی برای محله های صهیونیست نشین، دستور الحاق این محله ها به نقشه شهر اشغالی قدس را داده است.
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۵۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با موج جدید تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، سران رژیم صهیونیستی نگرانی خود را نسبت به گسترش دامنه این تظاهرات اعلام کردند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را «وحشتناک» توصیف کرد و گفت که این تظاهرات باید متوقف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم