Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@19:12:13 GMT

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۰۳۸۱

سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز، بر اساس این احکام، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید قاسم قریشی به سمت معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سردار سرتیپ دوم پاسدار یدا... جوانی به سمت معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، منصوب شدند.

بنا بر این گزارش، پیش از این سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر و سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول سنایی‌راد عهده‌دار سمت معاون هماهنگ‌کننده و معاون سیاسی مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جوانی پیش از این مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه بود و به تدریس در دانشگاه اشتغال داشت. وی همچنین از سال ۷۸ تا ۹۰ معاون سیاسی سپاه بود. / سپاه‌نیوز

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سردار جوانی سپاه جام جم آنلاین سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران روایان و هادیان اثرگذار جامعه هستند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به تقارن چندین مناسبت در هفته عقیدتی و سیاسی بیان کرد: تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری بازنگری و واکاوی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه اندیشه‌های شهید مطهری نیاز ضرورت مدار جامعه امروز است، گفت: بازنگری اندیشه‌های استاد مطهری در مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مورد توجه قرار گیرد.
به گفته وی الگوپذیری از تفکرات شهید مطهری گستره اش در جامعه بشری معنا پیدا می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استاد مطهری پرورش یافته مکتب اسلام و قرآن است، گفت: استاد مطهری در دوران کم طول زندگی اش با بسیاری از کج روی‌ها مقابله کرد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام‌های هفته عقیدتی سیاسی اضافه کرد: پیوند فرهنگ با معنویت و تبعیت از ولایت فقیه پیام مهم هفته عقیدتی سیاسی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه قدس گیلان پرداخت و افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری ویژه برنامه این هفته است.

وی از برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در استان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقه مقاله نویسی با موضوع عبد صالح، برپایی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب‌های استاد مطهری، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از فعالین عقیدتی سیاسی، تجلیل خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدای معلم، نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت با محوریت فلسطین و غزه و نواخته شدن زنگ سپاس از معلم بخشی از برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 6088393

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا