Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ علی گرجی در آیین تجلیل از خبرنگاران همیار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: کارکرد اصلی، آسیب شناسی، اولویت‌های مقطع کنونی و آینده انقلاب اسلامی، چهار محور و گام اساسی است که باید در برنامه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، اعتبار زدایی، اعتماد زدایی و مشروعیت زدایی را سه ضلع توطئه شوم دشمن علیه نظام شکوهمند جمهوری اسلامی بیان و اضافه کرد: وظیفه خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی در تبیین و خنثی سازی این توطئه، مهم و سنگین است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رسانه‌ها و مطبوعات نقش ویژه‌ای در پر رنگ کردن آرمان‌ها و دستاورد‌ها و برگزاری و انعکاس مناسب مراسم و بزرگداشت‌های انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

گرجی ادامه داد: رسانه‌ها باید یاریگر و مبلغ انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن در جامعه باشند.

وی یادآور شد: برگزاری موفق، باشکوه و در کمال امنیت و آرامش برنامه‌هایی مانند راهپیمایی‌های روز قدس، ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مرتبط و رسانه‌ها در یک سال گذشته، برگ‌های زرینی در کارنامه افتخارات مردم انقلابی چهارمحال و بختیاری است.

در این آیین با حضور حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، از برگزیدگان فراخوان آثار رسان‌های مراسم انقلاب اسلامی در فاصله زمانی ۱۲ مرداد ۹۵ تا ۱۲ مرداد ۹۶ سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ش

رسانه‌ها یاریگر انقلابی ماندن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند

امام جمعه کاشان ضمن اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا، گفت: شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حجت‌الاسلام سید سعید حسینی، شامگاه شنبه در مراسم یادواره شهدای بخش مهاباد اردستان، اظهار داشت: خداوند متعال در آیه 102 از سوره نساء می‌فرماید که «کفار دوست دارند شما غافل باشید از سلاح و کالاهایتان تا به شما یورش ببرند و شبیخون بزنند» و منظور از اسلحه دو موضوع است یکی اسلحه معنوی است که دشمن می‌خواهد آن از بین برود و رهبر انقلاب اسلامی هم به آن اشاره کرد که آمریکایی‌ها و غربی‌ها می‌خواهند با تهاجم فرهنگی ایران را آندلسی کنند، لذا باید هر دو سلاح را محکم داشته باشیم.

وی افزود: زمانی یکی از مسئولان عالی‌رتبه وقت کشور گفت الان وقت موشک نیست و وقت علم و دانش است و دشمن دقیقا همین را می‌خواهد که مومنان و مسلمانان از اسلحه معنوی و مادی خودشان غافل شوند و ناگهان حمله کنند، اما رهبر انقلاب اسلامی این خلف شایسته حضرت امام به همه مسائل واقف بوده و هوشیارند.

نمانیده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه مردم عزیز بیانیه گام دوم انقلاب را جدی بگیرید گفت: رهبر انقلاب اسلامی در این بیانیه دارند بستر را برای ظهور آماده می‌کنند و یکی از نکات مهم این بیانیه این است که باید تمدن‌سازی صورت بگیرد.

امام جمعه کاشان بیان کرد: همه فرهنگیان، حوزویان و اساتید باید شاخصه‌های تمدن را از قرآن استخراج کنیم و آن را به اندازه‌ای که می‌توانیم در جامعه و محیط پیرامونی و سپس خارج از کشور گسترش دهیم و 10 شاخصه تمدن اسلامی معنویت است و جنگ هشت سال دفاع مقدس دانشگاه معنویت بود و در قبور شهدا امروز مشاهده کردم شهید 16 ساله وجود داشت و بسیاری از شهدا دانش‌آموز بودند، اما از جبهه که بر می‌گشتند عارف بودند و راه 100 ساله یک عارف را یک شبه طی کردند و این راه معنویت را حضرت امام به همه آموخت.

حسینی تاکید کرد: غربی‌ها با لجن‌زار رذائل اخلاقی خود در زمان پهلوی به جان کشور افتادند، اما حضرت امام دل‌های جوانان را به سوی معنویت منقلب کرد و ثمره هشت سال دفاع مقدس صدور انقلاب اسلامی به خارج از کشور بود و خداباوری و معنویت را به کشورهای دیگر تزریق کردند و جوانان ما زیر بمب‌باران‌های تبلیغاتی دشمن هستند، اما می‌بینیم جوانان با چه شور و حالی در مراسمات شرکت می‌کنند که نمونه آن اعتکاف و شرکت در یادواره شهدا است.

نمانیده ولی فقیه در کاشان، تصریح کرد: برادران و خواهران تا می‌توانند روی شاخصه معنویت کار کنند که یکی از آن‌ها همین یادواره شهدا است و بدانید به دعوت شهدا برای تقویت معنویت شرکت کردید و همین راه برای صدور معنویت در گام دوم انقلاب مهم است و همه این جهادها و مراسم‌ها ارزش است.

امام جمعه کاشان با اشاره به شهید والامقام فخری‌زاده، افزود: شهدا فدا شدند تا جمهوری اسلامی بماند، اما بعضی از آن‌ها که وظیفه تمدن‌سازی داشتند دشمن انتخاب کرد و شهید کرد تا جلوی معنویت را بگیرد و همین شهید را دشمن 10 سال دنبالش بود تا بتواند به شهادت برساند و همین حمله ایران به اسرائیل زحمات شهدایی همچون تهرانی‌مقدم و فخری‌زاده‌ها بود و کفار دوست دارند تا ما غافل شویم و به ما هجوم بیاورند پس در هر دو جبهه سلاح معنوی و سلاح نظامی باید تلاش کنیم.

وی بیان کرد: اسرائیلی‌ها وقتی از زبان رهبر انقلاب اسلامی شنیدند که ایران می‌خواهد موشک بزند اعلام کردند که محکم نزنید و حقیقتا آنچه اتفاق افتاد با توسلات بود و 103 هواپیما در آسمان بود تا موشک‌ها را بزنند و 700 پرنده شناسایی در منطقه داشتند و همه ناتو آماده شده بودند تا موشک‌ها را رصد کنند، اما کاری از پیش نبردند و موشک‌های ما به هدف نشست و آمریکا بیش از سه میلیارد و 500 میلیون دلار هزینه پدافند داد و گنبد آهنین کاری نتوانست انجام دهد.

انتهای پیام/802/

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه