Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با مانع کنار جاده ای (گاردریل) و واژگونی آن، سه نفر در دم کشته و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

وحید شادی نیا روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در ساعات اولیه امروز در محور تبریز - آذرشهر رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با اعلام این حادثه به مرکز اورژانس 115 بلافاصله کارشناسان مرکز به محل اعزام شدند که فوت سه نفر به علت شدت جراحات وارده در محل تایید شد.
شادی نیا اظهار کرد: دو مصدوم حادثه نیز با اقدامات پیش بیمارستانی توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند که حال مصدومان وخیم گزارش شده است.
محور پرترافیک تبریز - آذرشهر یکی از حادثه خیزترین محورهای ارتباطی استان آذربایجان شرقی به شمار می رود.
6120/6183

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حادثه اورژانس واژگوني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، بعد از سه راهی دارخویین، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شد.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم از سوی کارشناسان اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت