Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حسن یوسفی با بیان اینکه درج علامت استاندارد ، چاپ کد رهگيري و همچنين نصب هولوگرام استاندارد بر روي وسايل سنجش وزن و نازلهاي سوخت از موارد مورد تاکيد بازرسان اين اداره کل است افزود: شهروندان براي اطمينان از استاندارد واقعي کالا، کد رهگيري درج شده بر روي کالاها را از مسير سامانه10001517استعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همشهريان  مي توانند با تلفن1517 هرگونه شکايت و انتقادي از کالاهاي تحت پوشش استاندارد را به بازرسان اعلام کنند.

مدير روابط عمومي اداره کل استاندارد استان درج نکردن علامت استاندارد براي کالاهاي مشمول استاندارد اجباري را تخلف دانست و گفت: نام کالاهايي که مشمول استاندارد اجباري هستند، در تارنماي سازمان ملي استاندارد ثبت شده است.

يوسفي به بيش از4هزار بازرسي از مراکز خدماتي وفروشگاهي استان درطول سال96  اشاره کرد وافزود: در اين بازرسي ها بيش از1300فرآورده برای دریافت استاندارد اخطار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی اردبیل با بیان اینکه دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار است، گفت: ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته امروز ۱۲۵ هزار نفر کارگر در سطح استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تلاش کارگران و کارفرمایان خنثی‌گر تحریم‌های دشمن و موتور محرک رونق اقتصادی در کشور است.

مدیرکل کار رفاه و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: دستیابی به دستاوردهای اقتصادی نیازمند مداومت و پشتکار بوده و همگان باید در این مسیر که راه ترقی کشور است همگام باشیم.

کد خبر 749153

دیگر خبرها

  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه