Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@16:55:11 GMT

آزادي 30 زنداني جرائم غير عمد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۲۹۷۸

به گزارش خبرگزاري صداوسيما به نقل از روابط عمومي اداره کل اوقاف و امور خيريه استان قم؛  حجت‌الاسلام و المسلمين سيد اسماعيل حسيني مقدم گفت: با عنايات الهي و از محل موقوفاتي با نيت کمک به زندانيان، بدهي 300 ميليون توماني 30 نفر از زندانيان استان قم پرداخت و در آستانه شب عيد، اين افراد آزاد شدند.

وي افزود: براي اين منظور مبلغ 150 ميليون تومان از محل درآمد موقوفات مربوطه براي پرداخت 300 ميليون تومان بدهي اين افراد هزينه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مديرکل اوقاف و امور خيريه استان قم با بيان اينکه پيش از پرداخت بدهي، جلسات مختلفي با حضور طلبکاران برگزار شده بود گفت: با تشکيل گروه مددکاري و گفت‌ و گو با اين افراد، تصميم بر اين شد که بخشي از بدهي را طلبکاران بخشيده و مابقي را اداره کل اوقاف و امور خيريه پرداخت کند.

وي ادامه داد: طلبکاران اين افراد همکاري خوبي با اوقاف داشتند و به طور ميانگين 30 تا 80 درصد مبالغ بدهي‌ها بخشيده شد به اين ترتيب با 150 ميليون تومان اعتبار، بدهي 300 ميليوني اين 30 نفر تسويه شد.

حسيني مقدم گفت: نکته جالب در مورد افراد زنداني آزاد شده اين بود که هيچ يک از آنها تا لحظه آزادي از اين اقدام خبر نداشتند و ناگهان از آن مطلع شدند.

وي با بيان اينکه اتفاقات بسيار زيبايي را در اين قضيه شاهد بوديم افزود: از جمله اينکه دو برادر زنداني بعد از 4 سال به واسطه اين اقدام آزاد شدند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۲۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان

معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر با تاکید بر اینکه برخی اتباع ایرانی زندانی در پاکستان در آستانه آزادی هستند، گفت: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، 28 تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان 2 کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /864

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند