Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: امسال در قالب طرح آرامش بهاری ۴۰ باب زائرسرای آذربایجان غربی مهیای اسکان مسافران نوروزی شده است. ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ استانها آذربایجان غربی نظرات

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ناصر جوانبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: امسال در ایام نوروز طرح آرامش بهاری در 25 بقعه آذربایجان غربی برگزار می‌شود

وی تصریح کرد: این طرح با هدف خدمات رسانی به زائران نوروزی اماکن مقدسه آذربایجان غربی از 25 اسفند تا 14 فروردین ماه در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانبخت تصریح کرد: امسال در لحظه تحویل سال، مراسم عزاداری روز شهادت امام هادی (ع) نیز در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه برگزار شده و علاوه بر آن برپایی خیمه‌های معرفت و اقامه نماز جماعت با حضور روحانیون بومی و اعزامی نیز در قالب طرح آرامش بهاری به اجر در خواهد آمد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: در تعطیلات نوروز 27 مبلغ بومی و اعزامی در امامزادگان و بقاع متبرکه در قالب خیمه‌های معرفت پاسخگوی شبهات دینی مردم بوده و همزمان سنت وقف را نیز ترویج خواهند کرد.

وی افزود:  امسال در قالب طرح آرامش بهاری 40 باب زائرسرای آذربایجان غربی مهیای اسکان مسافران نوروزی شده است.

جوانبخت گفت: امسال 30 باب زائرسرا با ظرفیت 180 نفر در تکیه حضرت ابوالفضل شهرستان چایپاره مهیای مسافران نوروزی شده است.

وی افزود: 7 باب زائرسرا نیز با ظرفیت 70 نفر در امامزاده محمد و ابراهیم (ع) ارومیه و 3 زائرسرا با ظرفیت 30 نفر در امامزاده غریب حسن (ع) ارومیه برای اسکان زائران نوروزی پیش بینی شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: در این استان 6 هزار ئ 374 موقوفه با 36 هزار و 623 رقبه وجود دارد که مساحتی افزون بر 301 میلیون متر مربع را شامل می‌شود که 16 هزار و 585 رقبه آن مسکونی و مابقی کشاورزی، تجاری و مذهبی هستند.

جوانبخت از عزم جدی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برای سند دار کردن موقوفات خبر داد و افزود: در 85 سال گذشته فقط 6000 موقوفه استان سند داشت اما در دوره اخیر 3000 موقوفه سند دار شده و برنامه سند دار کردن 14 هزار موقوفه در برنامه سال آینده اوقاف استان قرار دارد.

انتهای پیام/ ز

R41361/P41362/S6,48/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • قطعی گاز در ارومیه