Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: هر ساله بیش از یک میلیون نفر در سراسر کشور از آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی برخوردار می‌شوند.

جلال‌الدین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهارکرد: جهاددانشگاهی در سراسر کشور در گروه‌های پزشکی، مهندسی، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی، هنر و موسیقی، آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت را برای بیش از یک میلیون نفر از متقاضیان ارائه و در پایان دوره نسبت به صدور گواهینامه معتبر اقدام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در راستای سیاست‌های آموزشی جهاددانشگاهی در گروه‌های تخصصی فوق به ویژه گروه پزشکی دوره‌های تخصصی برگزار می‌کند.

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از دوره‌هایی که مورد استقبال قرار گرفته و با کیفیت بسیار مطلوب توسط این نهاد برگزار می‌شود دوره مقدماتی و پیشرفته تکنسین داروخانه است که در پایان دوره پیشرفته به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطاء می‌شود.

وی در این خصوص یادآور شد: متاسفانه فرد یا افرادی سودجو که فقط به دنبال منافع شخصی خود هستند با درج اطلاعیه و طرح مواردی از جمله اینکه تنها گواهی دوره‌های برگزار شده توسط آنان معتبر است و همچنین با دادن وعده های دروغ مبنی بر به کارگیری شرکت کنندگان در داروخانه‌ها می‌خواهند نظر افراد را به شرکت در دوره‌های خود جلب کنند.

صادقی یادآور شد: متقاضیان حضور در دوره تکنسین داروخانه می‌دانند که جهاددانشگاهی مرکز علمی و خوشنام و معتبر در ارائه آموزش‌های تخصصی است و وظیفه خود می‌داند که با ارائه آموزش‌های کاربردی در توانمندسازی افراد موثر واقع شود بدیهی است افراد توانمند فرصت بهتری برای شاغل شدن خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی از راه‌اندازی ۶ سایت اینترنت پرسرعت همراه در اتان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، ۵۸۰ خانوار روستایی از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مصطفی بهی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت تاکنون با راه‌اندازی 6 سایت دیگر توسعه شبکه ملی اطلاعات 6 روستای استان از خدمات مبتنی بر این شبکه و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

وی گفت: از این تعداد، 4 سایت جدید در روستا‌های جمز و مرغوب شهرستان طبس، حیدرآباد شهرستان نهبندان و سهک شهرستان درمیان احداث و راه‌اندازی شده و این روستا‌ها را از پوشش تلفن و اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی افزود: همچنین با ارتقا تکنولوژی 2 سایت دیگر تلفن همراه، روستا‌های نوغاب شهرستان سربیشه و کلاته بالا (شهرک قدس) شهرستان قائنات، از پوشش اینترنت پرسرعت همراه بهره‌مند شدند.

بهی، با بیان اینکه  این سایت‌ها با اعتباری بالغ بر 236 میلیارد ریال از محل منابع طرح توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده اظهار داشت: با راه‌اندازی این سایت‌ها، خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت همراه، در دسترس بیش از 850 خانوار روستایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند