Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل دفتر موسیقی و مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای پایانی سال برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل هنر‌های نمایشی و (مهدی شفیعی مدیرکل قبلی و شهرام کرمی مدیرکل جدید) مدیرکل دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (فرزاد طالبی مدیرکل سابق و علی رابی مدیرکل جدید) با حضور معاون امور هنری و مدیران و مشاوران معاونت عصر یکشنبه ۲۷ اسفندماه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین مراسم تودیع و معارفه محمدرضا سلمان زاده؛ مسئول سابق حراست معاونت و رضا عمرانی؛ مسئول حراست معاونت امور هنری و معارفه سیدامین مویدی اصفهانی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری نیز برگزار شد.

سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ابتدا با اهدای لوح از خدمات مهدی شفیعی؛ مدیر کل سابق هنر‌های نمایشی و محمدرضا سلمان زاده؛ مسئول سابق حراست معاونت هنری قدردانی کرد. همچنین از خدمات فرزاد طالبی؛ مدیرکل سابق دفتر موسیقی که به دلیل سفر در این مراسم حضور نداشت، قدردانی کرد.
معاون امور هنری در این مراسم حکم شهرام کرمی؛ مدیرکل هنر‌های نمایشی، علی ترابی؛ مدیرکل دفتر موسیقی و رضا عمرانی؛ مسئول حراست معاونت امور هنری را اعطا کرد.
سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری وز ارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با قدردانی از خدمات مهدی شفیعی، فرزاد طالبی و محمدرضا سلمان زاده گفت: خانه و حوزه فرهنگ و هنر به گونه‌ای است که هر فردی از هر حوزه‌ای به آن وارد شود، در این خانه مقیم می‌شود و هرچند ممکن است جابجایی‌هایی انجام شود، اما باز هم در خانه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کنند. برای مهدی شفیعی، فرزاد طالبی و محمدرضا سلمان زاده در مسئولیت‌های جدید آرزوی موفقیت دارم.
حسینی در ادامه گفت: تغییر در مجموعه‌ها می‌تواند فضایی را برای استفاده از ظرفیت‌های جدید و فکر‌های نو با توجه به خدمات و فعالیت‌های قبلی فراهم کند و امیدواریم که شهرام کرمی، علی ترابی و رضا عمرانی موفق باشند.
معاون امور هنری با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی و نظارت بر تحقق برنامه‌ها گفت: با توجه به اهمیت برنامه ریزی که امری کمی است و نظارت بر تحقق برنامه‌ها، مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی در معاونت فعال شد و امین مویدی اصفهانی از هنرمندانی که تحصیلات و تجارب برنامه ریزی دارد، به عنوان مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت فعالیت می‌کند.

مهدی شفیعی؛ مدیرکل سابق هنر‌های نمایشی در این مراسم گفت: سیستمی که از توان موجود و نیروی انسانی استفاده کند موفق است و اداره کل هنر‌های نمایشی نیرو‌های متخصص و ظرفیت‌های خوبی دارد که در این سال‌ها به تئاتر کمک کردند و امیدوارم بعد از این هم به این ظرفیت توجه شود. تغییرات تئاتر در سال‌های اخیر زیاد بوده و توجه به تئاتر عمومی‌تر شده که اگر به این تغییرات و تئاتر استان‌ها توجه شود، اتفاقات خوبی را در تئاتر رقم می‌خورد. شهرام کرمی از نیرو‌های توانمند و مدیران خوب تئاتر است و امیدوارم در این عرصه موفق باشد.
شهرام کرمی؛ مدیرکل هنر‌های نمایشی نیز با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات مهدی شفیعی در اداره کل هنر‌های نمایشی گفت: انتظار هنرمندان تئاتر نسبت به امکانات و زیرساخت‌های حوزه تئاتر افزایش یافته و نسل جوان در حوزه تئاتر حضور فعالی دارد که قابل توجه است و امیدواریم با تعامل هنرمندان و همکاران اداره کل بتوانیم قدم‌های موثری را برای رشد و تعالی تئاتر برداریم.
علی ترابی؛ مدیرکل دفتر موسیقی نیز با قدردانی از خدمات فرزاد طالبی در دفتر موسیقی گفت: موسیقی در همه عرصه‌ها و بزنگاه‌های کشور و جامعه همراه بوده است، اما حمایت کافی از موسیقی نشده است. تلاش می‌کنیم تا ارتباط بیشتری با هنرمندان موسیقی و اعتماد بیشتری ایجاد شود و هنرمندان دفتر موسیقی را خانه خود بدانند و اجماع و همدلی بین هنرمندان موسیقی بیش از گذشته فراهم شود.
سید امین مویدی اصفهانی؛ مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری نیز در این مراسم گفت: امیدواریم در راه سیستماتیک کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های هنری در این دوره قدمی برداریم.
محمدرضا سلمان زاده؛ مسئول سابق حراست معاونت امور هنری نیز گفت: آنچه در این سال‌ها در حوزه معاونت هنری انجام شد در راستای قوانین و اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.
رضا عمرانی؛ مسئول حراست معاونت امور هنری نیز گفت: امیدواریم با ادامه فعالیت‌ها و خدمات قبلی صیانت از مجمموعه معاونت هنری و فعالیت‌های هنری به نحو مناسب فراهم شود.
قاسم خورشیدی؛ مشاور وزیر و رییس مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای مدیران مهدی شفیعی، فرزاد طالبی و محمدرضا سلمان زاده در مسئولیت‌های جدید و شهرام کرمی؛ مدیرکل هنر‌های نمایشی و علی ترابی؛ مدیرکل دفتر موسیقی آرزوی موفقیت کرد.
در این مراسم مرتضی باقرنژاد؛ مشاور اجرایی معاونت هنری، مجید ملانوروزی؛ مدیرکل هنر‌های تجسمی، محمدتقی شریفی قادری؛ مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری، علی اکبر صفی پور؛ مدیرعامل بنیاد رودکی، سید عباس سجادی؛ مدیرعامل بنیاد آفرینش‌های هنری نیاوران و مجید فروغی؛ مدیر روابط عمومی معاونت هنری حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • خانه های هلال کشور توسعه می یابند
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس