Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينکه رسانه‌هاي تخصصي همواره مخاطبان خود را دارند، بر حمايت از تخصصي شدن رسانه‌ها و حمايت ويژه از رسانه‌هاي تخصصي تاکيد کرد.
محمد سلطاني فر، در ديدار با اعضاي هيات مديره انجمن خبرنگاران صنعت و بازار خودرو، با ابراز خرسندي از فعاليت اين انجمن و تاکيد بر حمايت از فعاليت انجمن هاي صنفي، تصريح کرد: هدف و اولويت ما واسپاري امور مختلف به صنوف و حضور فعال روزنامه نگاران در تصميم‌گيري ها و برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه رسانه‌هاي تخصصي همواره مخاطب خود را داشته و خواهند داشت، از تخصصي شدن رسانه‌ها استقبال کرد و افزود: معاونت مطبوعاتي نگاه ويژه اي به رسانه‌هاي تخصصي دارد چرا که اين دسته از رسانه‌ها آينده بهتري در فضاي رسانه‌اي خواهند داشت.
سلطاني فر تصريح کرد: سال آينده تلاش خواهيم کرد از ظرفيت استارتاپ هاي رسانه‌اي به طور ويژه و با هدف تقويت بنيه اقتصادي رسانه‌ها،استفاده کنيم.
وي با بيان اينکه رسانه‌هاي تخصصي بايد در گستره فعاليت خود، تمام جزئيات را در نظر بگيرند، بر توجه به زيرساخت‌هاي حوزه‌هاي تخصصي با هدف فرهنگسازي تاکيد و تصريح کرد: نگاه انتقادي و ارائه راهکارهاي مفيد در بخشهايي مانند خودروسازي، فرهنگ استفاده از خودرو، فرهنگ ترافيک، مشکلات حمل و نقل، رفع مشکلات قانوني و بسياري موارد ديگر در حوزه فرهنگسازي بايد در دستور کار رسانه‌هاي تخصصي خودرو باشد.
سلطاني فر در همين زمينه از حمايت معاونت مطبوعاتي از برگزاري دوره‌هاي آموزشي، نمايشگاه‌ها و جشنواره‌هاي رسانه‌اي تخصصي خبر داد و افزود: از فعاليت‌هايي که در استانهاي مختلف کشور انجام شود، حمايت ويژه مي کنيم.
در ابتداي اين ديدار، اعضاي هيات مديره انجمن خبرنگاران صنعت و بازار خودرو ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي اين انجمن، به مواردي همچون «آمادگي براي همکاري‌هاي صنفي، تلاش براي رفع برخي موانع کاري براي رسانه‌هاي تخصصي، برپايي رويدادهاي صنفي - تخصصي، توجه ويژه به رسانه‌هاي تخصصي در طرح هاي رتبه بندي، حمايت از روزنامه نگاران بخشهاي تخصصي» اشاره کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی

تین نیوز

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بیان کرد: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در این مرحله علاوه بر خودروهای بنزینی برای اولین بار خودروهای وارداتی برقی نیز عرضه خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در مورد این که چه کسانی در این دوره مجاز به انتخاب خودرو هستند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

با این حال مشخص نیست که عرضه خودروهای وارداتی چه زمانی سرعت خواهد گرفت تا بازار خودرو یک روز خوش به خود ببیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری