Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم پرونده متهم حادثه خیابان پاسداران امروز صادر شد.

ایران آنلاین /غلامحسین اسماعیلی اظهار کرد: امروز  دوشنبه -۲۸ اسفندماه- حکم به اولیای دم، متهم و وکیل وی ابلاغ شده و همانگونه که در ابتدای بروز این حادثه تلخ وعده داده بودیم فرآیند رسیدگی به موضوع این پرونده با حساسیت، دقت و سرعت لازم در دادگستری استان مورد پیگیری قرار گرفت و نهایتاً هم بعد از صدور کیفرخواست دادسرا در دادگاه کیفری یک استان جلسات متعدد رسیدگی ابتدائاً با حضور وکیل تسخیری و بعد از آنکه متهم وکیل معرفی کرد با حضور وکیل تعیینی او دادرسی‌های مربوطه انجام شد و نهایتاً هم از ناحیه دادگاه برابر ضوابط و مقررات قانونی حکم لازم صادر شده و به متهم،‌ وکیل او و اصحاب پرونده ابلاغ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانچه ظرف مدت پیش‌بینی شده در قانون به این حکم اعتراض شد پرونده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد در غیر این صورت برای اجرا به دادسرا می‌رود.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: مادامی که حکم قطعی صادر نشده از بیان جزئیات آن معذور هستیم، گرچه ممکن است که بعداً از ناحیه خود اولیای دم یا از ناحیه متهم جزئیاتی در مورد حکم اعلام شود.

اسماعیلی گفت: امروز حکم ابلاغ شده و ۲۰ روز وقت هست که هر یک از طرفین پرونده اعتراضی به این حکم داشته باشند، اعتراض خود را اعلام کنند و در صورت اعتراض برابر ضوابط و مقررات، پرونده جهت رسیدگی به اعتراض به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۶۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده چای دبش نیز تاکید کرد: از همان ابتدا پرونده‌ای قضایی تشکیل و بازپرس پرونده تحقیقات کاملی را انجام داد و برخی افراد از جمله صاحب اصلی چای دبش بازداشت شد و برخی با قرارهای لازم صادر شدند و پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدیدی کشف شد، تعدادی مهر مربوط به شرکت های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که تحقیقات در حال انجام است و به دلیل اینکه موضوع جدیدی است که لازم بود در این زمینه نیز تحقیقات لازم از متهمان صورت گیرد به محض تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم می‌شود و پرونده به دادگاه ارسال می‌شود.

جهانگیر تاکید کرد: دستگاه قضایی درباره پرونده‌های مطرح شده تحت هیچ فشاری نیست و رسیدگی به این پرونده‌ها مانند دیگر پرونده‌ها در دستور کار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901315

دیگر خبرها

  • آزادی مشروط در انتظار بابک زنجانی؟
  • کوهپایه زاده: بابک زنجانی امکان بهره‌مندی از «آزادی مشروط» را دارد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • دو متهم به قتل وکیل بابلی دستگیر شدند
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران