Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مجید شماعی فرماندار شهرستان فامنین در این دیدار  بر ترویج و گسترش ورزش به خصوص ورزش های بومی محلی و همگانی در سطح شهرستان تأکید کرد .

فرماندار فامنین اهمیت دادن به امر ورزش در راستای تعالی جامعه و سالم سازی محیط زندگی خانواده ها را ضروری دانست و اظهار داشت: شهرستان فامنین با توجه به سرانه کمی که در امر ورزش دارد اما از استعدادهای بالقوه و خوبی برخودار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماعی گفت دولت تدبير و اميد توجهات اصولي در این چهار سال به ورزش داشته است ، لذا بايد همگي تلاش دو چندان كنيم تا با از پيش رو برداشتن مشكلات ورزش و جوانان در اين شهرستان ، شرايطي فراهم شود تا ورزش بعنوان مهمترين اصل در زندگي تك تك افراد جامعه ورود کند

وی همچنین با اشاره به اهمیت و ضرورت ورزش و نقش آن در کاهش ناهنجاریها و آسیبهای اجتماعی افزود : ورزش جزو موارد مهم و از ضروریات زندگی است که علاوه بر سلامت جسم و روح و روان اجتماعی ، راهکار بسیار خوبی برای جذب و مشارکت جوانان و مصونیت از آسیبهای اجتماعی است .

فرماندار فامنین به اعتبارات تخصيص يافته براي توسعه زيرساختهاي ورزش شهرستان اشاره کرده و افزود : سعی ما در این است تا جهت جذب اعتبارات بيشتر برای گسترش و شكوفائي ورزش شهرستان تلاش ویژه ای داشته باشیم .

وی درادامه همچنین از تلاشهای هیئت های ورزشی شهرستان تشکر و قدردانی کرد و تأکید داشت ورزش اصل و بنا محسوب می شود و کمک به ورزش کمک به سلامت روح و جسم جامعه می باشد و برای موفقیت و هر چه بهتر شدن ورزش شهرستان هر آنچه در توان داشته و داریم به کار خواهیم بست .

شماعی با بیان اینکه معمولا کمکهای دولتی برای ایجاد زیر ساختها و تامین امکانات مهم ورزشی است توجه به سرمایه مردمی را ضروری و حائز اهمیت خواند و اظهار داشت : نگاه به مسائل ورزش نشان می دهد که برنامه های ورزشی برنامه های مردمی است و طرفدار مردمی دارد و حمایتهای عموم مردم در رشد و توسعه و تقویت آن نقش آفرین است و آثار مثبتی در موفقیت ها دارد و دستگاهها در برقرراری ارتباط و جلب اعتماد این سرمایه عظیم تلاش و گامهای اساسی بردارند .

انتهای پیام/ د 

گردهمایی روسای هیئت های ورزشی و سمن ها در فامنین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان هیئت های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • رئیس هیئت مدیره استقلال: خطیر دیگر مسئولیتی ندارد
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین