Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@20:10:36 GMT

نخستین بانوی بخشدار مرکزی لاهیجان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۶۹۲۱۹

نخستین بانوی بخشدار مرکزی لاهیجان منصوب شد

سمانه حسینی نوید متولد سال 1362 ، دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی، کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد روابط بین الملل است که طی حکمی از سوی مصطفی سالاری استاندار گیلان به عنوان بخشدار مرکزی لاهیجان منصوب شده است.
او سرپرستی گروه برنامه ریزی و امور عمرانی، مشاور بانوان و خانواده فرمانداری لاهیجان، مسئول امور شهری و روستایی و مسئولیت ساماندهی سواحل لاهیجان را در کارنامه کاری خود در فرمانداری این شهرستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در راستای تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید به منظور توجه به مدیران زن در پست های مدیریتی، این دومین بانوی شهرستان های شرق گیلان است که پس از بخشدار مرکزی سیاهکل، انتخاب شده است.
پیش از این سلامت وارسته بندبونی به مدت یکسال بخشدار مرکزی لاهیجان بود.
شهرستان لاهیجان 2 بخش مرکزی به محوریت شهر لاهیجان و بخش رودبنه به محوریت شهر رودبنه دارد. بخش مرکزی دارای پنج مرکز دهستان ، یکصد دهیاری، 140 روستا و 346 عضو شوراست.
بر اساس آخرین سرشماری جمعیت این شهرستان 167هزار و 544هزارنفر است که بیش از 142هزار نفر آنها در بخش مرکزی لاهیجان ساکن هستند .
6029/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال حقوق خانواده روابط بین الملل شهری و روستایی کارشناسی ارشد موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۶۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • توزیع تخم نوغان از امروز درگیلان
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است