Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - استاندار قم گفت: از ظرفیت سمن ها و کانون های فرهنگی مساجد قم برای جذب مشارکت مردم در ورزش همگانی استفاده شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی عصر دوشنبه در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم با اشاره به برنامه های ورزش و جوانان در گسترش فرهنگ ورزش همگانی افزود: باید این برنامه ها با تنوع بیشتر و در جهت جذب همه قشرها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مردمی نمودن ورزش همگانی در استان قم را مورد اشاره قرار داد و بر جذب مشارکت حداکثری با محوریت جوانان تاکید کرد.
وی ادامه داد: شهرداری قم نیز با توجه به رسالت های فرهنگی که دارد باید حمایت های لازم را در بحث ورزش همگانی داشته باشد.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور سرمایه گذار بخش خصوصی در بوستان جوان قم گفت: این بوستان با تمهید امکانات لازم می تواند نقش موثری در جذب مردم ایفا کند.
بوستان جوان در حاشیه کمربندی امام علی(ع) قم احداث شده است.

** درخواست استاندار قم برای بررسی طرح ارتقاء هویت دینی و ملی جوانان در کارگروه تخصصی
استاندار قم همچنین عصر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم، با اشاره به تهیه پیش نویس طرح ملی ساماندهی و ارتقاء هویت دینی و ملی جوانان استان، خواستار بررسی این طرح در کارگروه تخصصی شد.
صادقی با اشاره به مراحل آماده سازی طرح ملی ساماندهی و ارتقاء هویت دینی و ملی جوانان استان اظهار داشت: نباید به دنبال جامعیت این طرح در همه زمینه ها باشیم.
وی با تاکید بر بررسی این طرح در کارگروه های تخصصی افزود: اگر این طرح دارای محورهای کمتر ولی واقع بینانه تر باشد، موفقیت و عملیاتی شدن آن امکان پذیر خواهد بود.
وی همچنین تاثیرپذیری فرهنگی بخشی از نسل جوان از الگوهای غیربومی را ناشی از عملکرد نامناسب مسئولان دانست و گفت: اگر با صداقت و در راه رضای خدا برای حل مشکلات جوانان وجلب اعتماد ایشان تلاش کنیم، این مساله قابل حل خواهد بود.
طرح ملی ساماندهی و ارتقاء هویت دینی و ملی جوانان استان قم در این جلسه قرائت شد و بندهای آن مورد نقد اعضای جلسه صورت گرفت.
7404 / 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سمن ها ورزش همگاني استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل

کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، حجت الاسلام نبویان منتخب مردم تهران در مجلس، کریمی فیروزجایی نماینده مردم بابل در مجلس برگزار شد.

این پروژه در زمینی به مساحت بیش از ۷ هزار متر مربع و با مشارکت مردم روستا احداث خواهد شد.

علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، عرب رئیس ورزش و جوانان بابل و جمعی دیگر از مسئولان و چهره‌های ورزشی نیز در این آئین حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • ایجاد «ایستگاه ورزش همگانی قائمیه» در مجموعه دفاع مقدس سمنان
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی