Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدعلی فاضلی نسب روز دوشنبه در آیین افتتاحیه طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این طرح مبلغان و روحانیان از حوزه های علمیه به خانواده ها مشاوره می دهند، گفت: 59 مبلغ جوان و آموزش دیده در طرح آرامش بهاری در این استان فعالیت می کنند.
وی هدف از برگزاری این طرح را خدمت رسانی به گردشگران و تبلیغ و ترویج دین اسلام عنوان و اظهار کرد: این طرح در کنار رویداد تبریز 2018 می تواند تاثیرات مهمی بر روی گردشگران داخلی و خارجی بگذارد و ما نیز می توانیم فرهنگ و آداب تشیع را در قالب طرح آرامش بهاری به گردشگران خارجی نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فاضلی نسب ادامه داد: با توجه به اینکه تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده است، می توان از این فرصت برای معرفی امامزاده ها و بقاع متبرکه استان به جهانیان استفاده کرد.
حدود 8 هزار بقعه متبرکه و مسجد در آذربایجان شرقی وجود دارد.
8023/3071
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آذربایجان شرقی حوزه های علمیه خانواده گردشگران داخلی و خارجی گردشگری موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • سیل وحشتناک در شبستر آذربایجان شرقی‌ + فیلم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد