Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: محرومیت‌زدایی مهم‌ترین اولویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی است. ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، حسین میراضی عصر امروز در حاشیه بازگشایی راه صعب العبور روستای کرنق شهرستان خلخال اظهار داشت: سپاه حضرت عباس(ع) استان در امر محرومیت‌زدایی با تکیه بر دستورات رهبر معظم انقلاب اقدامات مهمی در عرصه های مختلف انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان و با همکاری اداره راه استان توانستیم در آستانه سال جدید 1397 با انفجار بخشی از موانع صخره ای راه بین روستای کرنق به برندق خوشحالی را به اهالی روستای کرنق هدیه کنیم.

میراضی با بیان اینکه این راه، یکی از پروژه های مهم‌ عمرانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان به شمار می رود بیان کرد: به زودی شاهد تردد اهالی روستای کرنق توسط خودرو خواهیم بود که مردم این روستا سالیان سال چشم انتظار چنین روزی بودند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل اظهار کرد: محرومیت‌زدایی یکی از اولویتپ های بسیار مهم است که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم در این راستا اقدامات سازنده‌ای انجام داده و مشکلات و موانع موجو را در این راستا برطرف کنیم.

میراضی افزود: امیدواریم در این زمینه از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود به نحو احسن استفاده شود تا خروجی‌های مثبتی را در این زمینه شاهد باشیم و در راستای توسعه، پیشرفت و آبادانی گام‌های مثبت و هدفمند برداریم.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، قرارگاه سپاه قدس جنوب شرق در اطلاعیه از دستگیری چند نفر از عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم با همکاری اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

این اطلاعیه به این شرح است:
به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم کرمان در سال ۱۴۰۳ به قرارگاه آبادانی تبدیل شود
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌ الظلم
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش الظلم