Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@19:03:31 GMT

تمام حاشیه های یک بازی فوتبال + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۱۶۹۳

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربايجان غربي، بعد از ظهر روز گذشته ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیا ص بوکان در حالی میزبان مابین سردار بوکان و شهرداری بندر عباس بود که در پایان این بازی حوادث تلخی به وقوع پیوست که طی ان چندین نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند. مرکز آذربایجان غربی ؛ هواداران پرشور بوکانی که به امید پیروزی تیم محبوب خود پای به استادیوم پنج هزار نفری خاتم الانبیا  گذاشتنه بودند ، در اخرین ثانیه های بازی شاهد شکست دو بر یک تیم سردار از حریف ده نفره خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست ثانیه های اخر تیم فوتبال سردار بوکان در استادیوم اختصاصی خود سبب شد تعدادی از هواداران این تیم تحت جو ورزشگاه به صورت احساسی عمل کرده و به درون زمین هجوم ببرند و در نهایت این اقدام به درگیری با نیروهای انتظامی انجامید.

آنچه طی این سه سال حضور تیم سردار بوکان در لیگ دسته دوم کشور بر همه فوتبال دوستان کشور ثابت شده این است که بوکان پرشور ترین و محجوب ترین هواداران فوتبال کشور را دارد ولی در این میان هستند تعدادی هوادار نما که با استفاده از احساسات پاک تماشاجیان بوکانی اقدامات به متشنج کردن جو ورشگاه می کنند.

  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام بدون توجه به نتایج پرسپولیس تنها به دیدارهای خود فکر می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا خالدآبادی بعد از تساوی بدون گل استقلال و تراکتور در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر اولین بازی‌ام را برای استقلال در لیگ برتر انجام دادم. اول از همه از تماشاگران و بعد از کادر فنی و بچه‌های تیم تشکر می‌کنم که این مدت خیلی به من روحیه دادند. حیف شد که نتوانستیم برنده شویم.

کارشناس داوری: بازیکن استقلال اخراج نشد/ پنالتی تراکتور سوخت

 

وی در مورد استقبال هواداران از بازی تراکتور - استقلال نیز خاطر نشان کرد: حضور هواداران اینطور بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند و تجربه خیلی خوبی بود. جو مرا اذیت نکرد، چون قبلاً در شرایط مشابه با حضور هواداران در مسابقات ازبکستان بازی کردم.

«حالا تیم شما باید چشم امید به بازی پرسپولیس- سپاهان داشته باشد.»، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این موضوع گفت: ما کاری به بازی حریف نداریم. ان‌شاءالله در این پنج فینال برنده و قهرمان می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • اوسمار: انرژی مثبتی برای شکست سپاهان داریم
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم