Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:30:37 GMT

راه صعب العبور روستای کرنق خلخال بازگشایی شد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۲۵۷۶

راه صعب العبور روستای کرنق خلخال بازگشایی شد+تصاویر

راه روستای کرنق خلخال که از دیرباز مشکل داشت، توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و اداره راه شهرسازی خلخال با استفاده از تاکتیک انفجار در مسیر صعب العبور بازگشایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ،راه روستای کرنق خلخال که با وجود چندین دههتلاش های مجموعه دولت ها  خوب و مطمئن نبود، امروز توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و اداره راه شهرسازی خلخال با استفاده از تاکتیک انفجار در مسیر صعب العبور بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روستا کرنق خلخال که در فاصله 137 کیلومتری شهرستان خلخال قرار گرفته از دیر باز در  تردد مشکل داشت و خودروهای سبک در تردد از این محور روستایی همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می کند ؛ این مسیر صعب العبور در سال های گذشته نیز سد راهی برای اجرای این پروژه عظیم روستایی شده بود .

سرهنگ دوم جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال در عملیات انفجار در مسیر صعب العبور و بازگشایی راه برندق کرنق گفت: این مسیر از چند دهه گذشته به خاطر وجود قطعه ای در بدترین شرایط  کوهستانی بلاتکلیف l مانده بود و عملا بازگشاییاین مسیر با  دستگاه های سنگین راهسازی نیز مسیر نبود که الحمدالله با ورود قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و همت اداره راه و شهرسازی این مسیر با عملیات انفجار بازگشایی شد.

وی تصریح کرد: تا یکماه آینده این مسیر با امکانات راه و شهرسازی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای همیشه برای تردد روستائیان کرنق آماده خواهد شد.

 

 

 انتهای پیام / خلخال

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بازگشایی گردنه تته در مسیر پاوه به سرو آباد

دریافت 34 MB کد خبر 6087809

دیگر خبرها

  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • عملیات بازگشایی گردنه تته در مسیر پاوه به سرو آباد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»