Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@12:30:45 GMT

بازداشت ۴ ایرانی هنگام ورود به عراق

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۴۱۳۱

رویداد۲۴- این اداره با صدور بیانیه ای با اعلام این خبر افزود دستگیری این افراد بهمراه مقادیری تریاک ،حشیش ، کریستال وقرص های روانگردان با همکاری پلیس گذرگاه منطقه شیب (چذابه) در استان میسان صورت گرفت.

اداره گذرگاههای مرزی عراق امروز اعلام کرد چهار ایرانی هنگام ورود به عراق به اتهام حمل مواد مخدر بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اداره با صدور بیانیه ای با اعلام این خبر افزود دستگیری این افراد بهمراه مقادیری تریاک ،حشیش ، کریستال وقرص های روانگردان با همکاری پلیس گذرگاه منطقه شیب (چذابه) در استان میسان صورت گرفت.

گزارش به اطلاعات بیشتری در این خصوص اشاره نکرده است.

یادآور می شود مقامات عراقی هر از گاهی از دستگیری تعدادی مسافر حامل مواد مخدر از کشورهای همجوار عراق از جمله ایران خبر می دهند.

رفتار پلیس و قانون عراق با حمل کنندگان مواد مخدر بسیار شدید است.

درهمین حال گاهی حمل برخی داروهای مجاز از سوی مسافران نیز بدلیل ناشناخته بودن برای نیروهای انتظامی کشور میزبان، باعث ایراد اتهام به افراد می شود که مقامات ایرانی در عراق همواره تاکید دارند داروهای همراه مسافر حتما به اندازه مصرف شخصی و به همراه نسخه معتبر پزشک معالج باشد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش کنعانی به دستگیری دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • ۹۷دانشجوی دانشگاه ویرجینیا و تگزاس آمریکا هم بازداشت شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر