Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@18:39:22 GMT

مسافران مراقب نیش پشه و آب آلوده باشند

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۵۱۲۸

مسافران مراقب نیش پشه و آب آلوده باشند

کارشناس بهداشت محیط گفت: مسافرانی که به اهواز و مناطق اطراف آن می‌روند برای عدم پشه زدگی، اگر قصد شب مانی در فضای باز را دارند، پشه بند همراه خود داشته باشند. ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، هیوا مهدیان نژاد کارشناس بهداشت محیط در گفت و گو با میزان، در مورد ضرورت استفاده از چادر مسافرتی برای مسافران به ویژه کسانی که می‌خواهند شب را در فضای باز بمانند، گفت: با گرم شدن هوا در اهواز و اطراف آن امکان وجود پشه‌های بزرگ و نیش زدن آن‌ها در اطراف شهر و حاشیه رودخانه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید در مورد وجود پشه‌ها اطلاع رسانی لازم انجام شود تا فردی احیانا بر اثر پشه زدگی دچار سالک نشود.

این کارشناس بهداشت محیط از افرادی که شب در فضای باز می‌مانند خواست حتما از چادر و پشه بند استفاده کنند تا حتی برای یک درصد دچار پشه زدگی نشوند.

مهدیان نژاد در مورد مصرب آب هم گفت: آب هرچه میزان ماندگاری اش بالا رود، از میزان کلر موجودش کم می‌شود.  افراد بدانند نباید از آب‌هایی که در ظروف برای چند روز نگهداری می‌شود، استفاده کنند چرا که احتمال آلوده شدن آب وجود دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R1359/P1359/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شهروندان مراقب این مدل از کلاهبرداری پر رونق باشند | فیلم
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان