Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@15:53:52 GMT

احتمال بازگشت فان پرسی به تیم ملی هلند قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۷۶۳۱۲

احتمال بازگشت فان پرسی به تیم ملی هلند قوت گرفت

سرمربی جدید "لاله‌های نارنجی" از احتمال بازگشت روبین فان پرسی به تیم ملی هلند خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از تلگراف، روبین فان پرسی ، مهاجم پا به سن گذاشته تیم‌ ‌ملی فوتبال هلند، مدتی است که از تیم‌ ‌ملی این کشور دور بوده است. او با حضور در تیم‌ ‌ملی فوتبال فاینورد عملکرد خوبی در این فصل داشته است و همین امر باعث شده تا زمزمه‌های بازگشت او به تیم‌ ‌ملی هلند شنیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان، سرمربی تیم‌ ‌ملی هلند درباره بازگشت روبین فان پرسی به تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور، گفت‌: ما به دقت عملکرد فان پرسی را زیر نظر داریم و اگر او به همین منوال پیش رود و کارش را ادامه‌ دهد احتمال دارد بار دیگر به تیم‌ ‌ملی فوتبال هلند دعوت شود، چون برای من سن و سال مهم نیست ،‌ بلکه شادابی و طراوت بازیکن مهم است و از اهمیت بیشتری برخوردار است.

تیم‌ ‌ملی فوتبال هلند ناکام بزرگ در راه صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود و در حال‌ حاضر تلاش می‌کند تا خودش را بتواند برای جام ملت‌های آماده کند.

روبین فان پرسی در ۱۰۲ بازی برای تیم ملی هلند توانسته است ۵۲ گل به ثمر برساند تا رکورددار گلزنی در تیم ملی کشورش باشد. با این حال بعد از شکست ۴ بر صفر برابر فرانسه در انتخابی جام جهانی، او دیگر به تیم ملی کشورش دعوت نشد.

تیم ملی هلند باید دو دیدار دوستانه برابر انگلیس و پرتغال انجام دهد که این دو دیدار اولین بازیهایی هستند که آرین روبن ستاره نامدار هلندی در آن غایب است و به دلیل بازنشستگی از جمع لاله های نارنجی خارج شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد

این خبر تکمیل می شود

دیگر خبرها

  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • رسمی: آیندهوون قهرمان هلند شد
  • آیندهوون قهرمان فوتبال هلند شد/ یاران جهانبهش در رده دوم ایستادند
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال