Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود رنجبر سه شنبه در گشت مشترک که با حضور ادارات ذیربط و خبرنگار ایرنا آغاز شده باانتقاد از وضعیت نابسامان برخی نانوایی ها گفت: وضعیت ظاهری نانوایی ها در شان مرکز شهرستان نیست و باتوجه به اینکه بهبود کیفیت نان تولیدی در افزایش سلامت جامعه موثر است می طلبد متصدیان نانوایی ها در مراحل مختلف پخت و عرضه نان دقت بیشتری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه کم فروشی و خشک کردن نان نسبت به بازدید ماه گذشته کاهش پیدا کرده بود اظهار کرد: باتوجه به وضعیت نامناسب وظاهری نانوایی وپرسنل؛ کیفیت پایین نان برخی نانوایی ها ونارضایتی برخی مردم شهرستان از این موضوع باید نظارت مستقیم و غیرمستقیم بر نانوایی ها به طور مستمر انجام و در صورت بروز تخلف ها به موقع با آنان برخورد شود.
نماینده عالی دولت در مه ولات گفت: برای بررسی عملکرد نانوایی ها و جلوگیری از تخلف در این واحدها و احقاق حقوق مردم این گشت مشترک انجام شد وادامه خواهد داشت.
رنجبر خاطرنشان کرد: وزن نان سنگک باید475گرم و وزن چانه نان سنتی 292 گرم باشد لذا فروش نان نانوایی در مغازه ها ممنوع است و فروش نان به مشتری نباید بیشتر از25 عدد باشد و نانوا باید با رفتار درست جوابگوی مشتریان وشهروندان باشد.
فرماندار مه ولات از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب و . . . مراتب را با ذکر آدرس دقیق نانوایی به فرمانداری یا اداره صنعت؛معدن وتجارت و باشماره 124 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به بازرسی از واحد صنفی مربوطه اقدام شود.
شهر فیض آباد دارای 17نانوایی است که 2نانوایی آن آزادپز و15نانوایی دیگر باآرد یارانه ای به مردم این شهرخدمات ارائه میدهند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.

9878/1744
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال اداره صنعت معدن تعزیرات جامعه مشهد وزن موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۶۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، حسین نجف زاده افزود: پرونده قاچاق ۲۵ قلم انواع لواز خانگی شامل سرخ کن، چای ساز و ... به ارزش ۵۲۴ میلیون ریال در شعبه دوم ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

او افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف زاده گفت: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۵۲۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۴۸ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی شهرستان مهاباد کالا‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به  تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت قاچاقچی الکل صنعتی
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد