Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز خراسان رضوی، ایستگاه جواد الائمه(ع) واقع در ورودی شهر ملک آباد به همت کفشداران و خادمان آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی هر چه شایسته‌تر به زائران بارگاه منور و ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع)، کار خود را آغاز کرد.

رئیس اداره کفشداران آستان قدس رضوی در مراسم آغاز به کار این ایستگاه گفت: ایستگاه خدمت‌رسانی به زائران نوروزی  در این محل از سال 96  در آستانه نوروز فعال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد میرزاده  افزود: خادمان بارگاه  رضوی، در پنج سال  گذشته هم در ایام دهه پایانی ماه صفر توفیق خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام هشتم(ع)  را  در این محل داشته اند.

او با اشاره به سیاست‌های آستان قدس رضوی  برای تکریم زائران امام مهربانی‌ها،افزود: عقیده داریم هر کسی که از خانه‌اش به نیت زیارت امام حرکت می‌کند زائر است و خدمت‌رسانی به زائران فقط محدود در حرم مطهر رضوی نیست.

در این مراسم پرچم سبز گنبد امام رضا(ع) در محل ایستگاه جوادالائمه(ع) ملک آباد به اهتزاز درآمد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۷۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  این نشست با هدف برنامه ریزی هر چی بهتر برای دهه کرامت. انتقال تجارب دبیران شهرستان‌ها هماهنگی هرچه بهتر پر جهت خدمت امام رضایی به مردم. با شعار همه خادم الرضائیم در صحن پیامبر اعظم حرم رضوی مشهد الرضا بمدت دو روز برگزار شد.

در این نشست سخنرانان و کارشناسان معاونت‌های اجتماعی فرهنگی قرآن و عترت به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند

محمد اسماعیل امام زاده مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران مهمترین محور چهلمین نشست دبیران کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران در سالن اجتماعات مدیریت خدمات زائران رضوی مبحث تحکیم خانواده جوانی جمعیت نشر فرهنگ قرآن و عترت و نیز فرهنگ رضوی اعلام کرد

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود