Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:47:36 GMT

ستاره آتی رئال مادرید، نیمار جدید خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۸۰۰۰۶

ستاره آتی رئال مادرید، نیمار جدید خواهد بود

ادموندو، ستاره جنجالی و سابق فوتبال برزیل به تمجید از عملکرد وینیسیوس جونیور، ستاره جوان فوتبال برزیل پرداخت.

 

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور در ماه های اخیر تبدیل به یکی از ستاره های آینده دار دنیای فوتبال شده و در نهایت این عملکرد فوق العاده باعث شد رئال مادرید مدتی قبل او را به خدمت بگیرد. وینیسیوس جونیور در حال حاضر به صورت قرضی در باشگاه سابق خود رئال مادرید بازی می کند و هنوز مشخص نیست که در تابستان سال 2018 یا 2019 راهی تیم اصلی رئال مادرید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ادموندو در خصوص کیفیت او گفت: "وینیسیوس جونیور بازیکن فوق العاده ای بوده و از نظر من می تواند نیمار آینده فوتبال برزیل لقب بگیرد.

 

اگر او قادر باشد سرعت عمل خود را در مستطیل سبز در سالهای آتی فوتبال خود نیز حفظ کند، می تواند به نیمار دیگری بدل شود و من امیدوارم این اتفاق رخ دهد."

رئال مادرید فلامینگو پاری سن ژرمن نیمار برزیل

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۰۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید.

بایرن بعد از گل وینیسیوس در نیمه اول موفق شد توسط لروی سانه و هری کین در نیمه دوم به گل برسد. تیم آلمانی امید زیادی برای برد در این بازی داشت که ضربه پنالتی وینیسیوس معادلات را بهم ریخت و کار به تساوی کشید.

پس از این بازی بازیکنان هر دو تیم با خبرنگاران گفتگو کردند تا نظرات خود در مورد بازی را اعلام کرده و به سوالات پاسخ دهند.

هنگامی که توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، با میکروفون شبکه سی‌بی‌اس اسپورت صحبت می‌کرد متوجه حضور اورلین شوآمنی، هافبک رئال مادرید، شد.

شوآمنی برای شوخی با مولر مقابل دوربین قرار گرفت و سپس رد شد. مولر در میان گفتگوی خود برای شوخی با بازیکن رئال گفت:"اون اینجاست و به همه چیز گوش می‌دهد، شوآمنی می‌خواهد تاکتیک‌های ما برای بازی برگشت را بداند!"

دیگر خبرها

  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • مرد بازی‌های بزرگ؛ ادامه فصل فوق‌العاده وینیسیوس جونیور با رئال مادرید
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • گل وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ روی پاس دیدنی تونی کروس (بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید)