Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر فیلم "استخدام" گفت: خاطره من به نوروز سال 60 برمی گردد. در مناطق عملیاتی بچه ها برای تحویل سال در فرات وضو می گرفتند و مردم در آن زمان که کشور و رزمندگان در نبرد بودند، دلشان با رزمنده ها بود.

رسول توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گوی نوروزی با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره نوروز گفت: نوروز از نو ساختن است و امیدوارم در سال جدید تنگ نظری ها کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعا می کنم همان گونه که با نوروز فصل جدید می شود و برگ مرده زنده می شود آدم ها خوبی ها را زنده و بدی ها را فراموش کنند.

بازیگر فیلم "استخدام" درباره کارنامه سینمای ایران در سال 96 ادامه داد: حضور فیلم های سینمای دفاع مقدس در سال گذشته اتفاق بسیار مثبتی بود. ما از لحاظ این قضیه یعنی پررنگ شدن سینمای دفاع مقدس در جشنواره فیلم فجر بسیار درخشان عمل کردیم.

وی در همین راستا افزود: با توجه به این که در سالهای دفاع مقدس حضور داشتم و با آن آشنایی دارم فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" مخاطب را با خود به صحنه های دفاع در آن سالها می برد و به اعتقاد من از این نظر فیلم "تنگه ابوقریب" بسیارخوب بود.

این بازیگر به وضعیت خوب فیلم ها در دوره سی و ششم فیلم فجر اشاره و اظهار کرد: بازی ها در این دوره بسیار خوب شده بود. 40 سال در سینما فعال هستم و می بینم که در این دوره عوامل فیلم ها به کار خود علاقمند هستند، طراحی صحنه، گریم ها و دیالوگ ها خوب انجام شده بودند.

بازیگر نقش شهیدمطهری در "معمای شاه" به بیان خاطره از نوروز پرداخت و خاطرنشان کرد: خاطره من به نوروز سال 60 برمی گردد. در مناطق عملیاتی بچه ها برای تحویل سال در فرات وضو می گرفتند و مردم در آن زمان که کشور و رزمندگان در نبرد بودند، دلشان با رزمنده ها بود.

گفتنی است رسول توکلی متولد ۱۵ فروردین ۱۳۳۹ در اصفهان، بازیگر و فیلم‌نامه‌ن ویس سینما است."قصه پریا"، "چشمان سیاه"، "بانوی کوچک"، "مجروح جنگی"، "معصوم"، "شاخ گاو"، "فردا روز دیگری است"، "پنجاه روز التهاب"، "شکوه بازگشت"، "مرگ گرگ‌ها"، "تاراج"، "عبور از میدان مین" و "پنجمین سوار سرنوشت" از آثاری هستند که توکلی به عنوان بازیگر در آن ها ایفای نقش کرده است.

وی همچنین در مجموعه های تلویزیونی آینه عبرت، بازگشت پرستوها و معمای شاه بازی کرده است. توکلی نویسنده پنجمین سوار سرنوشت و سناریو "باورناباوری‌ها"، "ردپا"، "آه زنگ‌ها"، "خواب یخی"، "استخدام "، "اسم من رسول" است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی مراسم سوم خرداد، سالروز آزادی سازی خرمشهر عنوان داشت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر نقطه عطفی بر پیروزی‌های ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ رزمنده از بخش مرکزی تنگستان در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند تصریح کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف در دفاع از دستاوردهای انقلاب سبب خنثی شدن بسیاری ازتوطئه‌های دشمنان شد و عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر یکی از مهمترین عملیات‌های دفاع مقدس و برگ زرینی در ثبت شجاعت رزمندگان اسلام است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: حماسه فتح خرمشهر مرهون مقاومت مردم، ایستادگی و از خودگذشتگی رزمندگان است و آنان بازیگران اصلی این رویداد تاریخی در برابر ارتش متجاوز رژیم بعث عراق است.

وی آزادسازی خرمشهر را حاصل تدبیر امام راحل و توکل رزمندگان اسلام به خدا و امدادهای غیبی عنوان و یادآور شد: رزمندگان اسلام تنها با پشتوانه معنوی، اتحاد، یکدلی، مقاومت و ایستادگی توانستند در برابر دشمن پیروز شوند و خرمشهر را با عملیات ۲۰ روزه به آغوش میهن باز گردانند.

لطفی اضافه کرد: پیام برگزاری سالروز فتح خرمشهر باید با ۲ هدف صورت گیرد که یک برنامه تجلیل از کسانی است که در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر و پیام دیگر انتقال دفاع، مقاومت و ایثار گری رزمندگان هشت دفاع مقدس به نسل جوان باید باشد که با همراهی، همکاری و تعامل مناسب در حوزه مرکز شهرستان و پشتیبانی رزمندگان و بسیجیان برنامه محتوایی خوبی برگزار شود.

فرماندار تنگستان از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خواست تا با همکاری و همراهی بیشتر با سپاه زمینه برگزاری هرچه بهتر مراسم سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر را با حضور گسترده مردم در شهرستان فراهم آوردند.

کد خبر 6097483

دیگر خبرها

  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • (ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها