Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:44:28 GMT

پلیس افتخاری در ایام نوروز یاری رسان نیروی انتظامی است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۳۲۷۲

پلیس افتخاری در ایام نوروز یاری رسان نیروی انتظامی است

تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: پلیس های افتخاری با حضور در ایستگاه های نوروزی، ضمن ارایه اطلاعات اماکن سیاحتی و زیارتی به مسافران، در تحقق امنیت پایدار جامعه، یاری رسان نیروی انتظامی است.

سرهنگ محمدحسن محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته بین تمامی واحدها و مراکز فرماندهی انتظامی شهرستان در طول شبانه روز نوروز 97، اظهار کرد: ارائه خدمات پلیس آگاهی همچون سرویس دهی بخش تشخیص هویت و بخش های اداری، پاسخگویی پلیس مبارزه با مواد مخدر و خدمات ادارات اماکن عمومی، گذرنامه و اتباع خارجی و خدمت رسانی در ایستگاه های نوروزی سطح شهرستان از جمله خدماتی هستند که در ایام نوروز به صورت مضاعف به مردم ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سعی شده تا در ایام نوروز هیچکدام از ماموریت ها و خدمات پلیس به مردم تعطیل نشود، گفت: تمامی بخش ها همچون مرکز فوریت های پلیسی 110 و سامانه نظارت همگانی 197 پلیس دماوند در جهت تامین آسایش و آرامش مردم در آماده باش کامل هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با اشاره به اتخاذ تدابیر و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت آمادگی هرچه بهتر نیروهای آموزش دیده پلیس افتخاری در کنار نیروهای کادر پلیس، اظهار کرد: جهت همکاری و همیاری با ماموران انتظامی شهرستان پلیس افتخاری با آموزش های لازم به کارگیری شده اند.
وی با بیان اینکه صلاحیت اعضای پلیس افتخاری قبلا محرز شده است، افزود: این افراد با مدیریت نیروی انتظامی و با حضور موثر خود در ایستگاه های نوروزی در کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت نقش بسزایی داشته و رضایت عمومی را در پی خواهد داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه تاکید کرد: در سال جدید با همیاری مردم و مسئولان امنیت مطلوبی به هموطنان هدیه خواهیم کرد و اجازه ایجاد ناهنجاری به افراد قانون شکن و قانون گریز را نخواهیم داد.
شهرستان دماوند با جمعیتی افزون بر 100هزار نفر در 45 کیلومتری شهر تهران قرار گرفته است. این شهرستان از شمال با استان مازندران، از شرق با شهرستان فیروزکوه، ازجنوب با استان سمنان و از غرب با شهرستان شمیرانات و تهران همسایه است که این شهر از2 بخش مرکزی و رودهن تشکیل می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7246/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس افتخاري امنيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است