Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@04:59:14 GMT

بازدیدهای تخصصی در اردوی راهیان نور

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۴۲۸۸

بازدیدهای تخصصی در اردوی راهیان نور

مسئول سازمان بسیج دانشجویی برنامه های راهیان نور دانشجویی را تشریح کرد و از بازدیدهای تخصصی دانشجویان از پالایشگاه نفت آبادان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد نیک روش با تشریح برنامه های قرارگاه راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی در جنوب کشور گفت: مهمترین هدف دانشجویان و قرارگاه ملی شهید علم الهدی پاسخگویی به دغدغه های رهبری برای اثربخشی راهیان نور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: راهیان نور یکی از مهمترین برنامه های سازمان بسیج دانشجویی بوده و در این راستا ویژه برنامه هایی با نگاه امید، نشاط، خودباوری و انگیزه دانشجویان شرکت کننده در راهیان نور پیش بینی شده است.

بازدیدهای تخصصی از پالایشگاه نفت آبادان در اردوی راهیان نور

وی بازدیدهای تخصصی از پالایشگاه نفت آبادان، بازدید از سد کرخه، حضور راوی تخصصی در کاروان‌ها، بازدید از بیمارستانهای صحرایی برای دانشجویان پزشکی، بازدید از یادمان هور با محوریت بن بست شکنی در جنگ و اقدامات شهید علی هاشمی در آن منطقه تحت عنوان «یک شب در جبهه» با حال و هوای آن دوران و حضور در یادمان شهید باقری به منظور تطبیق اطلاعات عملیات در جنگ سخت با اطلاعات و عملیات در جنگ نرم را برخی از برنامه های اردوهای راهیان نور عنوان کرد.

سینما سنگر با رویکردهای دانشجویی در یادمان شهدای هویزه

وی حضور در کانال کمیل با حضور خادمین و زائران دانشجو، حضور در یادمان هویزه و برنامه هایی در راستای اقتصاد مقاومتی و خط مقدم جبهه و سینما سنگر با رویکردهای دانشجویی در یادمان شهدای هویزه را از جمله برنامه های قرارگاه ملی راهیان نور شهید علم الهدی در ایام اوج حضور زائران دانشجو عنوان کرد.

عدم توان مالی برای پاسخگویی به حجم بالای اردوهای راهیان نور دانشجویی

نیک روش در خصوص استقبال دانشجویان از این اردوها گفت: تعداد ثبت نام دانشجویان برای شرکت در اردوهای راهیان نور تعداد بالایی بوده و ما به لحاظ مادی توان پشتیبانی از این همه استقبال را نداریم.

وی افزود: البته در جلسه های که با حضور وزیر علوم در یادمان شهید هویزه برگزار شد، تصمیماتی گرفته و قرار شد پشتیبانی بهتری  شکل بگیرد و این تشنگی نسل سوم رفع شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی ادامه داد: این نکته نیز قابل توجه است که اکثر دانشجویانی که ظاهر امروزی دارند وقتی به این اردوها می آیند توشه بسیار زیادی نسبت به دیگران با خود به شهرهایشان می برند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه اولین مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در مسابقات جهانی تایلند در کرمانشاه آغاز شد.

رضا رستمی مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران در حاشیه برپایی این اردو در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین مرحله از اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان، اظهار کرد: این اردو با حضور ۳۵ ملی پوش از امروز(۱۲ اردیبهشت) آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. 

وی افزود: اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی شهر کورات تایلند است که شهریور ماه برگزار خواهد شد. 

مدیر تیم های ملی سپک تاکرای ایران از افزایش آمار دعوتی ها به اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان خبرداد و گفت: این برای اولین بار است که طی سالهای گذشته این میزان دعوتی به اردوی تیم ملی داشته ایم. 

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار می شود، افزود: باتوجه به اینکه مجموعه ورزشی کوثر مجموعه ای ویژه بانوان است و تمام امکانات و تجهیزات لازم در آن برای برگزاری یک اردوی مطلوب وجود دارد، این مجموعه به عنوان کمپ اردوی تیم های ملی سپک تاکرای بانوان در ایران انتخاب شده است. 

رستمی که ریاست کمیته سپک تاکرای  استان کرمانشاه را نیز عهده دار است تاکید کرد: در این مجموعه تنها سالن اختصاصی سپک تاکرای بانوان در ایران فعال است که اردوی تیم ملی بانوان در این محل برگزار  می شود. 

به گفته این مسئول فاطمه احمدی، هدیه احمدی، نازنین غزلی و رویا ابراهیمی به عنوان بازیکن و صبا یوسفی به عنوان مدیر اجرایی از کرمانشاه در این اردو حضور دارند. 

وی در پایان یادآورشد: خوشبختانه با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان تجهیزات و امکانات خوبی در کرمانشاه برای برپایی اردوی تیم های ملی سپک تاکرا فراهم شده، اما برای تداوم برگزاری این اردوها که می تواند به رشد سپک تاکرای کرمانشاه کمک کند به حمایت دیگر مسئولین استانی هم نیز نیاز داریم. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور