Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:06:25 GMT

مسئولان گلستان از اولین مسافرین نوروزی استقبال کردند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۴۹۹۳

مسئولان گلستان از اولین مسافرین نوروزی استقبال کردند

گرگان - ایرنا - معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده، مسئولان این استان از اولین مسافرین نوروزی وارد شده بعد از تحویل سال نو، استقبال کردند.

رحمان فرمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استقبال در مبادی ورودی استان از قسمت غرب و شرق و همچنین از قسمت جنوب استان با حضور برخی مقامات استانی و شهرستانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فرمانداران، بخشداران و اعضای شورای اسلامی شهرهای مبادی ورودی استان به استقبال مسافرین رفتند و با اهدای صنایع دستی و سوغات مناطق مختلف استان، حضور مسافران را در این استان گرامی داشتند.
وی با اشاره به آغاز کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان از 28 اسفند ماه و تداوم فعالت آن تا 15 فروردین، گفت: در استان گلستان برای ایام نوروز ظرفیت برای اسکان 87317 نفر ایجاد شده و به منظور خدمات‌ رسانی مناسب، 20 هتل با ظرفیت 1790 نفر، 12 مهمانپذیر با ظرفیت 484 نفر، چهار هتل آپارتمان با ظرفیت 208 نفر، منازل استیجاری با ظرفیت 700 نفر، کمپ ها با ظرفیت 3200 نفر و مدارس استان با ظرفیت 8135 نفر آماده شده اند و دیگر مراکز اقامتی نیز ظرفیت پذیرش 72800 از مسافران نوروزی را دارند.
فرمانی به برگزاری 14 نوروزگاه در استان اشاره کرد و افزود: جشن نوروزگاه امسال در سطح 14 شهرستان برنامه‌ ریزی شده و مراسم افتتاح نمادین آن در دهکده گردشگری در ورودی گرگان برگزار شد.
معاون میراث فرهنگی گلستان به راه ‌اندازی اپلیکیشن گردشگری استان اشاره کرد و گفت: این اپلیکیشن با هدف سهولت سفر و راهنمایی گردشگرانی که به استان گلستان سفر می ‌کنند، راه اندازی شده است تا گردشگران و مسافران بتوانند نیازهای خود را در حین سفر رفع کنند.
3014/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ميراث فرهنگي استقبال از مسافر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست که اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی دارد از نوجوانان درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

همچنین در این برنامه، مفاخر شعر و ادب پارسی معرفی شده و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق برگزار می‌شود.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برای عموم نوجوانان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست