Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از سایپا نیوز، اردشیر امینی ضمن تبریک سال نو به تمام هموطنان، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نمایندگی‌های منتخب سایپا با آغاز سال نو با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.


او ادامه داد: وظیفه شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، نمایندگی‌های منتخب سایپا همزمان با آغاز سال نو آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینی کیفیت در خدمات را اصل اساسی و مهم در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: شبکه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه نماید.


او گفت: در این طرح 744 واحد امدادی در قالب 57 پایگاه شبانه‌روزی و 363 پایگاه روزانه به ارائه خدمات امدادی در سطح محورها و معابر درون شهری و برون شهری سراسر کشور خواهند پرداخت و 460 نمایندگی مجاز کشیک نیز به منظور ارائه خدمات درون تعمیرگاهی در محل نمایندگی‌های مجاز آماده خدمت هستند.


مدیرعامل سایپایدک تاکید کرد: در ماههای پایانی سال 96 پیش‌بینی‌های لازم برای تأمین قطعات یدکی مورد نیاز در طرح امداد نوروزی انجام شد و نگرانی از بابت کمبود قطعه یدکی در تعطیلات وجود ندارد.


او با اشاره به ارائه خدمات متنوع سایپا به مالکان خودروهای سواری در قالب بسته‌های خدمت کارت طلایی، ادامه داد: خدماتی که در قالب کارت طلایی به مشتریان ارائه می‌شود ضمن اینکه آرامش خاطر مشتری را به همراه دارد، موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌گردد که از آن جمله می‌توان به گارانتی بدنه اشاره کرد. لذا مشتریانی که تاکنون کارت طلایی تهیه نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های سایپا و تهیه این کارت، از خدمات آن در طول تعطیلات نوروزی بهره‌مند گردند.


امینی خاطرنشان کرد: مشتریان محترم و امدادخواهان در صورت تماس با مرکز پیام امداد خودرو سایپا با شماره 096550 بلافاصله مشخصات امدادگر، شماره پلاک خودرو و لینک ردیابی مسیر اعزام را از طریق پیامک دریافت می‌کنند. لذا مشتریان با خیال آسوده می‌توانند از امدادگرهای رسمی و مجاز گروه خودروسازی سایپا بهره‌مند شوند و در دام امدادگرهای غیر مجاز گرفتار نشوند.


لازم به یادآوری است طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا تا هفدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

401

سایپا قیمت خودرو خودروسازی سایپا یدک سفر نوروزی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: در هفته آینده اولین کنفرانس علوم و فنون هسته ای برگزار می شود و حدود ۴۷۷ مقاله ارائه شده، ۱۸۰ ارائه خواهیم داشت که توسط شرکت کنندگان غیرایرانی ارائه خواهند کرد.

وی افزود: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت و سخنرانی خواهد کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی درباره حل مسائل پادمانی با آژانس، اظهار کرد: همواره در حال تعامل و گفت و گو درباره مسائل پادمانی هستیم، لذا تاکنون دو مکان باقی مانده و ۲ مکان حل و فصل شده که دو مکان در حال گفت و گو است.

اسلامی ادامه داد: بیانیه اسفند ۱۴۰۱ از نظر ما پابرجا است و براساس آن تعامل داریم، اما این بیانیه توسط جریان مخربی که در غرب علیه ایران اقدام می کند زیر سوال رفته است. البته ما بر این بیانیه تاکید داریم و گروسی هم این را اعلام کرده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی اذعان کرد: آقای گروسی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و من هم با وی دیدار دارم و مطمئن هستم که ابهامات برطرف می شود و در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط خود را با آژانس تقویت کنیم.

وی درباره همکاری با آژانسدر خصوص بازرسان آژانس، تصریح کرد: ما ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم و ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند. بازدید آنها در حال انجام است. استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است و این مساله سیاسی نیست و ما در فرایندهای همکاری با آژانس این موضوع را مکرر اثبات کرده و آنها هم به آن اذعان دارند.

وی درباره اظهارات گروسی درباره برنامه تسلیحاتی ایران، بیان کرد: اینها موضع گیری نیست و سوال خبرنگار است و جریان مخرب و صهیونیستی در حال القای این است که برنامه ایران صلح آمیز نیست. گروسی گفته نشانه ای از برنامه تسلیحاتی ایران وجود ندارد.

کد خبر 6086757

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق