Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران،   مدیرعامل بانک صادرات ایران پیام تبریک نوروزی

 منتشر کرد که در شرح ذیل آمده است:

به نام خدا

                        هر زمان نو می‌شود دنیا و ما

                               بی خبر از نو شدن اندر بقا

                       این بهار سبز بعد از برگ‌ریز

                              هست برهان بر وجود رستخیز

 

حکایت نو شدن دنیا و آدمی، حکایت دیرینه و دل‌نشین است که گاه در قالب روز و ماه و فصل رخ می نماید و گاه در هیأت دل و جان آدمی و بهار سبز، هماره نوید بخش این نو شدن بوده و با نسیم ملایم روح افزایش، تنهای خسته و تنها را به برخاستن و گام نهادن در مسیر بالندگی فرا خوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بالندگی، البته تنها از آن درختان تنومندی است که اگر چه برگریزان داشته‌اند، اما ریشه‌های استوار و پایدارشان، بقای سالیان دور و درازشان را تضمین کرده است.

و این خجسته روزی است که بانک ریشه دار صادرات ایران، با تنومندی و استواری دیرینه‌اش به استقبال بهار می‌رود تا بالندگی دیگری آغاز کند و با تمام دشواری‌ها که در پاییز و زمستان سپری کرده، به روی دنیای نو لبخند زند و زندگی بیافریند و این حکایت تمام سازمان‌های بزرگ در جهان است که در چرخه افت و خیز می‌افتند و بعد، با تدبیر و تلاش، جهشی دیگر را رقم می‌زنند که حقیقت خیز بزرگ است و رستخیز.

سال نود و هفت خورشیدی، ‌برای خانواده بزرگ صادرات ایران، سال سرنوشت‌سازی است، از آن‌روی که بناست گسترش فعالیت‌هایش را برنامه‌ریزی کند و با حضوری مؤثر و پررنگ‌تر در بازارهای مالی، افزایش ثروت و کاهش زیان را رقم زند و با بهبود ساختار مالی و توسعه عملیات بین‌المللی و با تکیه بر ظرفیت و توان بالای کارکنان و استفاده از شبکه گسترده شعب خود، خدمات بیش‌تر و بهتری را به مشتریان وفادار خود ارائه کند تا با ورود به مسیر خروج از زیان و خلق سود، رضایت سهام‌داران ارجمندش را فراهم سازد.

از این‌روی، سه برنامه علمیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، چراغ راه ماه‌های پیش‌روی مدیران و کارکنان بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور خواهدبود تا با تلاشی دوچندان برای عبور از موانع ساختاری اقتصاد و فضای کسب وکار و دشواری‌ها و ناهمواری‌های مسیر رشد و توسعه، تحقق اهداف عملیاتی را رقم زنند. ضامن اصلی تحقق این آرزو، انگیزه، تلاش و نوآوری همکاران جوان،‌ تدبیر و مدیریت همکاران با سابقه و مجرب و نظرهای مشورتی پیشکسوتان بانک صادرات ایران در سایه اعتماد و پشتیبانی مشتریان گرانقدر و حمایت‌های قوای محترم سه‌گانه و نهادهای مدنی است.

این بنده، ضمن عرض تبریک فرارسیدن نوروز باستانی، به تمامی همکاران تلاشگر و خانواده گرامی آنان، مشتریان و سپرده‌گذاران ارجمند، بازنشستگان فرهیخته و پیشکسوت بانک،‌ سهام‌داران گرانقدر و تمامی ذینفعان بانک صادرات ایران، سالی پربار و سرشار از موفقیت و سرافرازی را آرزومند است. باشد که با توکل به فضل بی‌پایان الهی و تعهد و تلاش تمامی همکاران، تحقق کامل اهداف بانک را در سال جدید به نظاره بنشینیم.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش که اکنون دومین فصل مدیریت خود در پرسپولیس را دنبال می‌کند، با توجه به تغییرات شکل گرفته و بحث مالکیت سرخابی‌ها، در گام اول موفق شد نظر مثبت بانک‌ها (به عنوان مالک جدید و ۸۵ درصدی سهام پرسپولیس) را جلب کرده و جا پای خود را تا پایان فصل در این تیم سفت کند.

بیشتر بخوانید: پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

اکنون اما گفته می‌شود طی توافق اولیه با بانک شهر به عنوان مالک بخش عمده سهام این باشگاه، رضا درویش برای فصل آتی نیز به عنوان مدیرعامل پرسپولیس کار را دنبال خواهد کرد.

درویش هفته گذشته در جلسه‌ای خصوصی با حضور علی پروین اسطوره این باشگاه و همچنین احمدی (مدیرعامل بانک شهر) توافقات نهایی برای ادامه مدیریت این باشگاه را به دست آورده است.

منبع: ورزش 3

انتهای پیام/

کد خبر: 1229593 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس مشخص شد
  • مدیرعامل فصل آینده پرسپولیس تعیین شد
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک international Day of the Midwife
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید