Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نام امسال براى همه صنعتگران و کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانى نوید بخش افقى روشن است.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، متن پیام وزیر صنعت معدن وتجارت در خصوص شعار سال 97 که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین شد به شرح زیر است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامى حضرت ایت الله خامنه اى مدظله العالى

سلام علیکم

پیام مسرت بخش و امید آفرین حضرت مستطاب عالى در اعلام سال ٩٧ بنام سال حمایت از کالاى ایرانى و تولید ملى بارقه امید را یکبار دیگر در دل همه دلسوزان ملک و ملت زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام امسال براى همه صنعتگران و کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانى نوید بخش افقى روشن است.
بی شک اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران در حال حاضر وتا اخر، توجه همگان به افزایش وزن و کیفیت تولید ملى ایران اسلامى است.

در سایه این حمایت ملى و بوجود آوردن بستر و زمینه مناسب براى سرمایه گذارى جدید و حفظ سرمایه گذارى هاى موجود با توجه به بازسازى و نوسازى و رقابتى ساختن ان‌ها میتوان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملى ایران، احساس نشاط و سرزندگى جوانان میهن، رضایت مصرف کنندگان، امید بست. اینجانب بعنوان سرباز کوچک ملت ایران در نگهبانى از تولید صنعتى ومعدنى و گسترش ان با بکارگیرى سیاست هاى مناسب تولیدى و تجارى این پیام امید آفرین را لبیک گفته و اطمینان میدهم وزارت صنعت معدن وتجارت در چهارچوب سیاستهاى کلان نظام در اقتصاد مقاومتى براى تخقق این امر از هیچ کوششى فروگذار نخواهد کرد و سال ١٣٩٧ را بفضل الهى با همکارى همه تولیدگران متعهد و متخصص وجوانان دانشمند و نهادهاى دانش بنیان و همکارى جانانه سایر قوا و مرزبانان مرزهاى طبیعى و گمرکى کشور و سایر همکارانم در دولت، به سال کار وتلاش مجاهدانه در صیانت ازتولید ملى و ارتقاء سطح کمى و کیفى آن و سال فتح بازارهاى هدف، براى جذب و نفوذ کالاى ایرانى بدل خواهیم ساخت. تا انشاالله "خرید کالای ایرانی انتخاب پر افتخار براى همه ایرانیان"، پایدارتر و استوارتر باقى بماند.بعون الله وفضله

محمد شریعتمدارى
وزیر صنعت معدن وتجارت

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین‌، آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب در خاطراتش شفاهی شان از حضور در خانه شهید شیرودی و صمیمت او با شهید کشوری می گویند و به شبی اشاره می کنند که امام خمینی فرمان برکناری بنی صدر را می دهد.

کد خبر 847514 منبع: مهر برچسب‌ها شهید - شهدای گمنام امام خمینی خبر ویژه شهید رهبر معظم انقلاب ابوالحسن بنی صدر

دیگر خبرها

  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان