Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان طی پیامی مشترک از مدیران خواستار ایجاد شور، امید و نشاط در جامعه را با ارائه خدمات بیشتر و گام های متعالی شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی و اسدالله درویش امیری در پیامی مشترک ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت، پیامی مشترک منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن این پیام آمده است:
بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَار
ِیَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
آغاز سال نو و طلیعه بهار امسال با ماه پر خیر و برکت رجب تقارن یافته و به انوار قدسی آن مزیّن شده که شکوه و عظمت بیشتری یافته است.
جشن نوروز در فرهنگ مردم ایران نماد تولد طبیعت و پیام آور خیزشی دوباره است که از دیرباز با دعوت انسان ها به تحول درونی، تعبیری از 'حول حالنا الی احسن الحال' را به ارمغان می آورد و نشانه ای از آداب و رسوم ملی و میراث ارزشمند پیشینیان ماست.
این تغییر سال فرصتی است تا تمامی مدیران و خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی های جدیدی برای استمرار خدمت با همتی مضاعف داشته باشند و بتوانند با ارائه خدمات شایسته، شور و امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.
لذا سال جدید را که از سوی رهبر فرزانه و اندیشمند انقلاب اسلامی، سال 'حمایت از کالای ایرانی' نام گرفت، به تمامی هموطنان و هم استانی های عزیز تبریک عرض کرده و از محول الحول و الاحوال، سالی سرشار از برکت و معنویت، همراه با تلاشی مضاعف برای رسیدن به آرمان های متعالی انقلاب و نظام و موفقیت تمامی خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی را مسالت می کنیم.
رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود نام سال 1397 را 'حمایت از کالای ایرانی' نام گذاری کرد.
3001/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي خدمت رساني شور و نشاط اميد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی