Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@23:31:57 GMT

خانواده پدر ناتنی حمید صفت خواهان قصاص شدند + عکس

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۶۱۲۶

خانواده پدر ناتنی حمید صفت خواهان قصاص شدند + عکس

حوادث رکنا: جلسه صلح و سازش بین اولیای دم مقتول و رپر شناخته شده متهم به قتل بی‌نتیجه ماند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، حمید صفت، رپر شناخته شده ایرانی، متهم است مرداد ماه امسال ناپدری خود را به قتل Murder رسانده است. اولیای دم با رد امکان هر گونه صلح و سازش، خواهان قصاص متهم هستند.
رسانه‌های داخلی از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌ها برای ایجاد صلح و سازش و عفو حمید صفت، رپر شناخته شده ایرانی در پرونده اتهام به قتل او خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نخستین جلسه تلاش برای صلح و سازش در این پرونده که در دادسرای جنایی تهران برگزار شده، اولیای دم حاضر به گذشت نشده‌اند و درخواست قصاص خود را تکرار کرده‌اند.
گفته می‌شود حمیدرضا امیری صفت، معروف به حمید صفت، از رپرهای شناخته شده ایرانی، ۲۴ مرداد امسال در یک درگیری خانوادگی سبب مرگ ناپدری خود شده است و از آن زمان تاکنون به اتهام قتل در زندان Prison به سر می‌برد.
اولیای دم این پرونده می‌گویند اقدام حمید صفت قتل عمد بوده و خواهان قصاص او هستند. در مقابل این رپر ایرانی مدعی است که برای دفاع از مادرش وارد عمل شده و قصد کشتن Killing ناپدری خود را نداشته و تنها برای ترساندن وی با او درگیر شده و فقط ضربه‌ای نه چندان محکم به صورتش زده است.
بر اساس گزارش‌ها، هوشنگ، ناپدری حمید صفت پس از این درگیری دچار مشکلات جسمی شده و پس از چهار روز در بیمارستان درگذشته است.
گفته شده علی‌رغم دستور قاضی Judge شهریاری، قاضی رسیدگی کننده به این پرونده مبنی بر برگزاری جلسه صلح و سازش بین متهم و اولیای دم مقتول، تلاش‌ها برای جلب رضایت آنان نتیجه‌ای نداشته و آنها همچنان خواهان اجرای قصاص هستند.
یکی از فرزندان مقتول که به نمایندگی از دیگر اولیای دم در این جلسه حضور داشته، با رد امکان هر گونه صلح و سازش گفته است قصاص متهم خواسته همه اولیای دم است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران جنایی قتل Murder زندان Prison کشتن Killing قاضی Judge اخبار حوادث قصاص مقتول اولیای دم صلح و سازش متهم به قتل حمید صفت حمید صفت پدر خود را کشت عکس من زندگی حادثه فیلم بازی حوادث تهران مرگ ایران دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرد و با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902730

دیگر خبرها

  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود