Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، شاهرخ عباسی، دبیر ستادخدمات سفر شهرستان قاینات، امروز یکم فروردین، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در این ایام تمام امکانات و تجهیزات کمیته های دهگانه ستاد اجرایی خدمات سفر بسیج شده اند تا بتوانند محیطی امن ، مفرح و خاطره انگیز برای مسافران نوروزی فراهم کنند.
وی ادامه داد: کمیته اسکان با ۵۰ اتاق و ۱۸۰ تخت آماده اسکان دهی مسافران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در پنج نقطه شهری شهرستان بازارچه های سنتی که برگرفته از نماد و هویت تاریخی منطقه است با ۴۰ غرفه عرضه و ارائه محصولات صنایع دستی ، سوغات محلی و .. با همت تحسین برانگیز شهرداری ها ایجاد و جهت تهیه هدایای نوروزی فعالیت خواهند داشت .
وی تصریح کرد: همینطور در پنج شهر قاین، خصری دشت بیاض، اسفدن، اسلام آباد و آرین شهر استراحتگاه مسافر ایجاد و با انواع دمنوشهای زعفران و آویشن به صورت رایگان میزبان خوبی برای مسافرین خواهند بود.
به گفته وی بیش از هزار کتابچه معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی در بین مسافرین توزیع خواهد شد.
عباسی رئیس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قاینات افزود: در این ایام ۴ سیاه چادر عشایری در سه نقطه سده ، قاین و خضری دشت بیاض زندگی دامداری و شبانی، عشایر غیور را به مسافرین معرفی و با محصولات دامی از گردشگران پذیرای خواهند بود.
وی ادامه داد: جهت معرفی آثار تاریخی به مسافرین پنج نفر راهنما را در موزه های مردم شناسی ، مشاهیر و آب و نیز آثار شاخص مانند مسجد جامع و بقعه ی بوذرجمهر مستقر کرده ایم.
وی ادامه داد: مهمترین اماکن تفریحی و تاریخی شهرستان که مسافرین می‌توانند اوقات خاطره انگیزی را داشته باشند عبارت از مسجد جامع ، بقعه ی بوذرجمهر و قلعه کوه شهرقاین ، پل سنگی روستای ثغوری و مسجد جامع شهر خضری دشت بیاض ، قلعه ی تاریخی سده ، رباط چاهک موسویه و مزار زیدالنار دهستان آفریز است.
وی یادآور شد: دشت شقایق اسفدن ، دره سرسبز زول ، روستاهای زیبای کره و باراز ، پارک جنگلی قهستان شهر قاین و پارک جنگلی خضری دشت بیاض و مناطق گردشگری سده شامل روستای بادمک در شهرک هاشمیه و مزار انجیری روستای روم و غار سو در قومنجان و بسیاری از درختان ۱۵۰۰ ساله شهرستان قاینات از قابلیت های گردشگری این شهرستان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم مخفی با بیان اینکه در حال حاضر قطار همدان همه روزه در حال سرویس دهی است، گفت: روزانه این قطار ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد که این تعداد برای جمعیت همدان و شهرهای هم جوار کفایت نمی‌کند.

فرماندار همدان با اعلام این خبر که با پیگیری‌های مدیریت راه آهن استان از ابتدای تابستان قطار پنج ستاره به مسافران همدان خدمات می‌دهد گفت: این اقدام حتماً افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ترمینال ایستگاه راه آهن همدان ۹۵ درصد پیشرفت دارد افزود: امیدواریم این ساختمان که از محل سفر رئیس جمهور نیز اعتبار دارد بزودی تکمیل و به بهره برداری برسد.

مخفی با انتقاد از عملکرد شرکت ساخت و توسعه زیرساخت گفت: متأسفانه پروژه راه دسترسی به راه آهن همدان استاندارد لازم را ندارد البته برخی اقدامات ایمنی انجام شده است.

وی گفت: مجموعه عوامل راه آهن همدان به دنبال رضایتمندی مسافران هستند که امیدواریم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این امر به طور کامل محقق شود.

مخفی افزود: راه آهن همدان به ملایر نیز به طول ۷۵ کیلومتر در دو قطعه کارگاهی در حال ساخت است که قطعه یک ۴۵ درصد و قطعه دو ۲۰ درصد پیشرفت دارد.

کد خبر 6098610

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟