Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@02:30:50 GMT

بیشترین خروجی ها در آزاد راه کرج - قزوین بود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۷۱۹۰

رویداد۲۴-وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اکنون شرایط جاده‌ها مناسب است، گفت: ترافیک در برخی از محورها طی ۵ روز گذشته بسیار سنگین بود گفت: بیشترین خروجی ها در آزاد راه کرج - قزوین با ۷۱۷ هزار، تهران - قم با ۵۳۵ هزار، آزادراه قزوین - رشت با ۱۸۶ هزار، تهران - قائمشهر ۱۴۴ هزار، تهران - آمل هراز ۱۴۰ هزار و جاده چالوس با ۱۱۶ هزار خودرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس آخوندی در بازدید از مرکز مدیریت راه های کشور افزود: بیشترین انباشت خودروها در مرحله اول در مازندران با ۱۴۰ هزار، در گیلان با ۱۰۲ هزار و خراسان رضوی با ۷۵ هزار دستگاه خودرو بوده است.

وزیر راه و شهرسازی با توصیه به اینکه رانندگان با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند گفت: تمام سرنشینان خودروها هم باید تلاش کنند تا سفری ایمن و آرام داشته باشند.

آخوندی افزود: مردم پیش از سفر از سامانه ۱۴۱ اطلاعات هواشناسی و جاده ای را دریافت کنند.

وی گفت: این سامانه به هواشناسی و تردد شمارهای جاده ای وصل است و مردم می توانند با اطلاعاتی که از این سامانه دریافت می کنند زمان و مسیر سفر خود را برنامه ریزی کنند.

آخوندی افزود: در برخی شریان های اصلی وضع جوی و جاده ها تا ۴۸ ساعت بعد پیش بینی شده است.

وی گفت: سامانه ۱۴۱ مرتب اطلاع رسانی می کند و مردم از این سامانه اطلاعات را دریافت کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 

رئیس پلیس راهور فراجا با اعلام اینکه در تعطیلات جاری ۱۰۹ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند گفت: این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سیدتیمور حسینی اظهار داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رئیس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محورهای مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محورهای شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: ایرنا

کد خبر 750504

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در قزوین
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد