Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@04:25:53 GMT

ادعاهای عجیب اصغر که زینت را در بقالی فجیع کشت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۷۴۲۲

حوادث رکنا: مردی زنش را در بقالی به طرز فجیعی کشت.

اگرچه همسرم پس از مرگ دختر 6ماهه ام دچار افسردگی شدیدی شده بود و مدام با یکدیگر مشاجره می کردیم، اما درگیری های شدید و کشمکش های خانوادگی مان از زمانی شدت گرفت که پسر 23ساله ام به طرز مشکوکی ناپدید شد و تلاش های ما برای یافتن او به نتیجه نرسید تا این که بر اثر همین درگیری ها ناگهان درحالت عصبانیت همسرم را به طرز وحشتناکی کشتم و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

مرد 51ساله به نام اصغر که تنها 12ساعت پس از ارتکاب یک جنایت Crime دستگیر شده بود درحالی که وانمود می کرد تحت تاثیر توهمات ناشی از مصرف مواد مخدر Drugs قرار گرفته است به تشریح ماجرای زندگی اش پرداخت و به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: در خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمدم و به خاطر این که پدرم از وضعیت مالی خوبی برخوردار نبود هیچ گاه به مدرسه نرفتم. تا 17سالگی در روستای محل تولدم زندگی کردم تا این که با خواستگاری از زینت زندگی تازه ای را آغاز کردم او زن سازگاری بود و با همه کمبودها در زندگی ساخت تا این که صاحب 4 فرزند شدیم. به زندگی روستایی خود ادامه می دادیم که من کم کم به سوی موادمخدر کشیده شدم و دیگر بیشتر شب ها را با برخی از دوستانم با مصرف موادمخدر سپری می کردم زمانی به خود آمدم که دیگر به یک معتاد Addicted حرفه ای تبدیل شده بودم و استعمال موادمخدر سنتی برایم لذتی نداشت این گونه بود که به مواد مخدر صنعتی آلوده شدم و دیگر به اطرافم توجهی نداشتم وقتی برای لحظه ای چشمانم را گشودم دیدم پسر جوانم نیز در کنار من موادمخدر مصرف می کند افراط او در مصرف به جایی رسید که دیگر حتی خودش را هم نمی شناخت ما هم او را رها کرده بودیم تا این که دیگر به خانه بازنگشت و جست وجوهای ما هم بی فایده بود اکنون 4سال از آن ماجرا می گذرد همسرم معتقد بود که من فرزندم را کشته ام او حتی یک بار به همین خاطر از من شکایت کرد و همین موضوع، دیگر به ماجرای اصلی اختلافات زندگی ما پس از مرگ دختر 6 ماهه ام تبدیل شده بود از حدود 2سال قبل بیکار شده بودم و همسرم با مغازه خواربار فروشی که در زیر ساختمان 2 طبقه منزل روستایی تاسیس کرده بود مخارج زندگی را تامین می کرد این درحالی بود که از یک سال و نیم قبل ما مدام با یکدیگر قهر بودیم و تنها گاهی آن هم به مدت چند روز با دخالت بزرگ ترها کنار هم زندگی می کردیم تا این که چند روز قبل فرزندانم قصد رفتن به یک مهمانی Party را داشتند و من هم به خاطر مصرف زیاد موادمخدر صنعتی حالت طبیعی نداشتم که وارد مغازه همسرم شدم آن جا بودکه دوباره درگیری های همیشگی ما شروع شدو این بار من در حالت عصبانیت با لوله ای که سر آن آهن تیزی نصب شده بود ضربه ای به سر همسرم زدم و سپس آن را در شکمش فرو کردم. حالا وقتی به گذشته می اندیشم می بینم که مواد مخدر صنعتی همه زندگی ام را به تباهی کشید و ...

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران جنایت Crime مواد مخدر Drugs معتاد Addicted منزل مهمانی Party اخبار حوادث دختر توهم عصبانیت از مرگ همسرم عکس من زندگی فیلم حادثه ایران بازی دختر مرگ قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر 11 ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم. ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.
به دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم
  • ببینید | فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • حکمت عفاف و حجاب در ادیان آسمانی
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد