Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@02:34:59 GMT

نکته بهداشتی: میز کار ایستاده

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۷۵۴۶

نکته بهداشتی: میز کار ایستاده

زندگی > سلامت - همشهری آنلاین:
میزهای کار ایستاده روز به روز رواج بیشتری پیدا می‌کنند.

میز کار ایستاده به شما امکان می‌دهد کار کردنتان پشت میز را به صورت ایستاده یا نشسته انجام دهید.

این نوع میز کار ممکن است به سادگی و ارزانی گذاشتن مونیتور کامپیوتر در بالای یک جعبه یا یک قفسه کتاب باشد یا به صورت یک میز پیچیده و گران‌قیمت که پلتفرمی شخصی شده برای شما ایجاد می‌کند که می‌توانید با فشار یک دکمه ارتفاع آن را تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پژوهش‌ها نشان داده‌اند که ساعات طولانی نشستن با چاقی، دیابت، بیماری قلبی، برخی از انواع سرطان و طول عمر کوتاه‌تر همراهی دارند.

در همین زمینه: نکته بهداشتی: پیشگیری از مصرف بیش از حد دارو نکته بهداشتی: دور کمر و حمله قلبی نکته بهداشتی: اختلال اضطرابی نکته بهداشتی: چرا دندان‌ها نامرتب می‌شوند نکته بهداشتی: علائم ضربه مغزی نکته بهداشتی: پیشگیری از گاز گرفتن حیوانات

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز خطاب به دانشجویان معترض: شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید

برنی سندرز سناتور مستقل آمریکایی از دانشجویان مخالف جنگ در نوار غزه تمجید و تاکید کرد که آنها در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، برنی سندرز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما سال ۱۹۶۲ در دانشگاه شیکاگو تحصنی برای پایان دادن به سیاست‌های نژادپرستانه برگزار کردیم. من در سال ۱۹۶۳ به دلیل اعتراض به مدارسی که [بر اساس نژاد] جداسازی شده بودند، بازداشت شدم. اما حق با ما بود.

این سناتور ایالت ورمونت گفت «افتخار می‌کنم که می‌بینم دانشجویان به جنگ در غزه اعتراض می‌کنند» و خطاب به آنها اظهار کرد: متمرکز و مسالمت‌جو بمانید. شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید.

کد خبر 750560

دیگر خبرها

  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی با تغذیه مناسب
  • عضو حماس: در مذاکرات به سازوکار مشخصی رسیدیم
  • (ویدئو) در جنبش دانشجویان غرب، شرافت در مقابل شرارت ایستاده است
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • سندرز خطاب به دانشجویان معترض: شما در سمت درست تاریخ ایستاده‌اید
  • شاعران در استقبال از غزل رهبری سرودند
  • ۵۳ نکته از نامه‌ای برای زندگی