Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@09:10:26 GMT

عامل بمبگذاری‌های شهر آستین تگزاس کشته شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۷۵۷۸

رکنا: عامل بمب‌گذاری‌های شهر آستین تگزاس در پی انفجار مواد منفجره همراه خود کشته شد.

به گزارش رکنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های محلی تگزاس گزارش دادند عامل بمب‌گذاری شهر آستین در این ایالت به دنبال منفجر کردن مواد منفجره همراه خود کشته شد.

در پی انفجار‌های زنجیروار بمب در مناطق مختلف آستین در روزهای اخیر، شماری کشته و زخمی شدند که در نتیجه آن تعداد زیادی از نیرو‌های پلیس Police در این شهر مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شهر آستین در ایالت تگزاسِ آمریکا در گفتگوی زنده با شبکه سی ان ان گفت: احتمال وجود بمب‌های دیگر در این شهر یا وجود همکار یا همکارانی برای بمبگذاری که پلیس می‌گوید کشته شده است، منتفی نیست و هنوز سؤال‌هایی در این خصوص بی‌پاسخ باقی مانده است.

دونالد ترامپ Trump نیز امروز با ارسال پیامی در صفحه توئیتر خود به بمبگذاری‌های اخیر در تگزاس اشاره کرد و نوشت: «مظنون بمبگذاری در شهر آستین مرده است. کار مأموران قانون Law و همه دیگر دست اندرکاران فوق العاده بود»!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پلیس Police ترامپ Trump قانون Law انفجار کشته مواد شهر تگزاس عکس زندگی من فیلم حادثه ایران دختر مرگ قتل شوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در یک حادثه رانندگی در مرکز سنگال ۱۳ نفر کشته و حدود ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سنگال به نقل از یک منبع امنیتی، این حادثه در جاده ملی شماره ۱، در نزدیکی روستای یامونگ در منطقه کافرین رخ داده است.

این منبع اعلام کرد این حادثه بر اثر واژگونی یک اتوبوس حمل و نقل پس از ترکیدن یکی از لاستیک‌های آن رخ داد.

کد خبر 6090336

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکایی که تا این لحظه شاهد تحصن و تظاهرات در حمایت از مردم فلسطین بودند
  • فهرست دانشگاه‌های آمریکا که شاهد تظاهرات حمایت از فلسطین هستند