Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@21:57:36 GMT

ولیعهد عربستان به پاریس می‌رود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۸۸۳۳۶

محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان از هشتم تا دهم آوریل (۱۹ تا ۲۱ فروردین) به فرانسه سفر خواهد کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌به نقل از خبرگزاری رویترز، یک منبع نزدیک اعلام کرد که محمد بن سلمان ، ولیعهد عربستان هشتم تا دهم آوریل برای دیدار با مقامات فرانسوی به پاریس سفر خواهد کرد.

پیش از این در ماه ژانویه عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرده بود که این سفر اواخر فوریه و اوایل مارس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر اولین بازدید محمد بن سلمان از پاریس پس از انتخاب امانوئل ماکرون در ماه می ۲۰۱۷ به عنوان رییس جمهوری فرانسه است.

به گزارش روزنامه‌ چلنج ، ولیعهد عربستان سعودی برای دیداری خصوصی هشتم آوریل به پاریس سفر خواهد کرد و پس از آن با امانوئل ماکرون دیداری خواهد داشت.

وی پس از این دیدار دهم آوریل در کنفرانس اقتصادی شرکت خواهد کرد.

رییس جمهوری فرانسه که پس از به روی کار آمدنش اعلام کرده که با همه گفت‌وگو خواهد کرد، اوایل ماه نوامبر ۲۰۱۷ به ریاض سفر کرده بود.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۸۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به گوش‌رسیدن صدای چندین انفجار در منطقه‌های اشغالی «عکا» و «نهاریا» خبر دادند. هنوز جزییات بیش‌تری درباره ماهیت این انفجارها و تلفات مالی و جانی احتمالی صهیونیست‌ها منتشر نشده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

کد خبر 6091324

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • ۹ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • درآمدهای نفت و گاز روسیه ۲ برابر شد
  • ۸ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • حذف تلخ عربستان از صعود به المپیک پاریس
  • مسی: این مربی تنها کسی بود که به من ایمان داشت
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم