Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@17:41:11 GMT

نیمه شب بالای سر زنم و مرد غریبه رفتم! / او خائن بود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۰۳۰۲

نیمه شب بالای سر زنم و مرد غریبه رفتم! / او خائن بود

رکنا: مرد جوان که به رفتارهای همسرش با مرد غریبه مشکوک شده بود در جنایتی هولناک زن و 2 دخترش را با ضربات چاقو به قتل رساند.

صبح شنبه 27 شهریور امسال مردی با پلیس 110 شهرستان بهارستان در غرب استان تهران تماس گرفت و از جنایتی هولناک خبر داد و گفت: برادرم اعضای خانواده‌اش را کشته و در خانه مخفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران برای بررسی موضوع، راهی محل حادثه شدند. با هماهنگی قضایی مرد 48 ساله بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد. وی به قتل همسر و دو دو دخترش اعتراف کرد. در ادامه، ماموران با ورود به خانه متهم در شهرک صالحیه، کوچه فجر ششم غربی با جسد زن 45 ساله و دو دختر 12 و 22 ساله‌اش روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بودند.

ماموران با تحقیق از همسایه متوجه شدند متهم به قتل در یک اداره دولتی کار می‌کرده و مدتی بوده که به مصرف شیشه روی آورده بود که همین موضوع باعث تشدید درگیری میان او و اعضای خانواده‌اش شده بود.

در این مرحله عامل جنایت به افسر بازجو گفت: سال‌ها بود که من و همسرم برسر مسائل مختلف خانوادگی با هم اختلاف داشتیم، اما به خاطر بچه‌ها جدا نشدیم. درگیری‌هایمان هر روز بیشتر می‌شد. این اواخر به اعضای خانواده‌ام هم سوء ظن پیدا کرده بودم.

وی ادامه داد: بامداد جمعه تصمیم گرفتم همسرم را بکشم و خودکشی کنم. می‌خواستم او را بکشم که بیدار شد. با صدای مشاجره‌مان، فاطمه 12 ساله و رقیه 22 ساله بیدار شدند و به سمتم آمدند. می‌خواستند مادرشان را نجات دهند که نشد. همسرم را با ضربه چاقو کشتم و بعد با همان چاقو به جان دخترانم افتادم و هر دو را کشتم. دختر بزرگ‌ترم برای خرید وسایل عروسی‌اش به خانه خانواده شوهرش رفته بود که او را نکشتم. ساعاتی کنار اجساد نشسته و گریه کردم. لباس‌های خون‌آلودم را عوض کرده و خانه را ترک کردم. می‌خواستم خودکشی کنم که نتوانستم. به برادرم زنگ زدم و بعد به خانه‌اش رفتم. برادرم خواست تسلیم شوم، اما من می‌خواستم بمیرم که او ماجرا را به پلیس خبر داد و دستگیر شدم.

سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: با اعتراف‌های اولیه متهم تحقیقات از او در حالی ادامه دارد که با هماهنگی قضایی قرار است وی برای تست سلامت روانی و این که آیا در روز جنایت شیشه مصرف کرده یا نه، به پزشکی قانونی معرفی شود.

همیشه درگیر بودند

همسایه مقتولان به جام‌جم گفت: مرد همسایه و اعضای خانواده‌اش، چهار سال قبل به این خانه آمدند. از همان اوایل، پدر خانواده با همسر و دخترانش درگیری و دعوا داشت. صدای مشاجره آنها را همیشه می‌شنیدیم. این اواخر به دلیل اذیت‌های پدر خانواده، پای پلیس هم به این خانه باز شده بود که با تهدیدهای مرد خانواده، همسرش در کلانتری رضایت داد و از شکایتش منصرف شد.

وی افزود: شب حادثه دوباره صدای درگیری‌شان آمد و ساعاتی بعد قطع شد. گمان کردم دعوا پایان گرفته است. یک روز از آنها خبری نبود تا این که روز بعد با آمدن خودروی پلیس و آمبولانس متوجه شدم که پدر خشمگین همسایه جان همسر و دو دخترش را گرفته است.

دوست صمیمی فاطمه ـ دختر 12 ساله ـ هم به جام‌جم گفت: من و فاطمه سه سال بود که با هم همکلاس بودیم. همیشه برایم درددل می‌کرد و می‌گفت پدرش اعضای خانواده‌شان را اذیت می‌کند. او همیشه می‌ترسید یک روز پدرش او و مادرش را بکشد که سرانجام هم همین طور شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سلفی مسافران نوروزی با دکتر روحانی در چیتگر تهران + فیلم و عکس

انهدام خودروی انتحاری و هلاکت تروریست ها در شرق کشور توسط ماموران سپاه

قاتل با مینا زن صیغه ای ارتباط پنهانی داشت / چند نفر را اجیر کردم تا او را بکشند + عکس

فیلم سوپر مارکت که اقدام شوم مرد شیطان صفت با یک دختر را نمایش می دهد + فیلم و عکس

دختر خیابانی پسر دورگه ایرانی را عضو باند مخوف سیانوری ها کرد

نخستین قتل سال ۹۷ در تهران با همسرکُشی آغاز شد /مرد قاتل فراری است

گزارش تصویری از اعدام قاتل اراک با طناب زرد در ملاعام + فیلم و عکس

عکس / خانواده جان باختگان‌ حادثه هوایی تهران-یاسوج در کنار سفره‌هفت سین 

فریبا در روز عروسی شوهر و هوویش مُرد!

خانم بازیگر ایرانی از دعوت شوم یک کارگردان سرشناس به یک خانه پرت خبر داد + عکس

شوهرم با دوست دختر سابقش که شوهر دارد، ارتباط شیطانی گرفته است

ناصر با وعده وام الهه را تسلیم خصیصه شیطانی اش کرد

این جوجه کباب‌ها را در ایام نوروز نخورید! / هشدار جدی تعزیرات حکومتی تهران

پیام تبریک عجیب سرهنگ قهرمانلو برای عید نوروز

ماجرای پیامی عجیب که علنی شد / عیدتان مبارک خانه ما نیایید ما در سفریم+ عکس

در این زندان سگ ها را به جان برهنه ها می انداختند+ تصاویر تکاندهنده ۱6+

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قتل هولناک مرد شوم همسرش عکس زندگی من فیلم حادثه دختر شوم حوادث تهران بازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 

ایسنا/البرز رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشکین دشت از جان باختن پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار تهران - تبریز خبر داد.

محمد فولادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت، در محدوده سوزن بانی شیخ آباد_ مشکین دشت قطار تهران_ تبریز با این مرد برخورد کرد.

وی ادامه: متاسفانه شدت جراحات وارده به قدری بود که منجر به فوت این عابر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار 
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد