Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:14:48 GMT

پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۳۶۴۰

پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر از برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی ویژه خردسالان و کودکان ۵ تا ۱۲ سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود آسیما در ارتباط با برگزاری پنجمین جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی اظهار داشت: این جشنواره ویژه خردسالان و کودکان ۵ تا ۱۲ سال بوده و مهلت ارسال آثار این جشنواره تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال‌جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این جشنواره بخشی از هجدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی است، افزود: روش نقاشی و قطع آثار آزاد است و نام و فامیل، تاریخ تولد، شماره تماس و آدرس دقیق در پشت اثر باید نوشته شود همچنین ارسال آثار از طریق ایستگاه‌های نوروزی سازمان جوانان در سراسر کشور و شعب جمعیت هلال احمر است.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر  با اشاره ‌به اینکه موضوعات این جشنواره صلح و دوستی و خدمات هلال احمر است، خاطر نشان کرد: آثار برتر از سیما پخش  و جوایزی به برگزیدگان نیز اهدا خواهد شد.

آسیما در مورد طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اظهارداشت: این طرح از روزهای پایانی سال ۹۶ در بیش از ۸۰۰ پست  در سراسر کشور اجرا و تا  ۱۴ فروردین ۹۷ با مشارکت حدود ۲۰ هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این طرح به طور کلی در ۴ حوزه سلامت، مسائل ایمنی، موضوعات فرهنگی و اطلاع رسانی در نظر گرفته شده که بخش سلامت شامل اقداماتی همچون تست فشار خون مسافران، توزیع بروشور و آگاه سازی جوانان از موضوعاتی همچون ایدز و اعتیاد است.

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر ادامه داد:بخش ایمنی در این طرح شامل برگزاری کمپین نه به تصادفات( طرح بهرفت)، اعلام نقاط پرخطر جاده‌ها و ایجاد فضایی برای استراحت رانندگان است که البته بخش طرح بهرفت خود به دو بخش مسابقه پیامکی و امضای میثاقنامه به صورت مکتوب و مجازی برای داشتن سفری کم خطر و رانندگی صحیح است.

آسیما عنوان کرد: بخش فرهنگی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی نیز شامل برپایی خیمه‌های نماز و فضای دوستدار کودک همچنین برگزاری جشنواره و ارائه کتاب‌های فرهنگی است. همچنین بخش اطلاع رسانی شامل معرفی هلال احمر، بخش مجازی و سایت بهرفت در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: نمایش توان عملیاتی تیم های بشردوستانه این سازمان در حمایت از زندگی و سلامت انسانها، استفاده ‌از فناوری‌های نوین در تامین ‌امنیت ‌روانی ‌وکاهش ‌تلفات ‌انسانی مسافران،ﺗﺮوﻳﺞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی از طریق ارﺗﻘﺎء ﺳﻄﺢ آﮔﺎﻫﻲ ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ مردم در اﻣﺮ ﺣﻮادث و ﺳﻮاﻧﺢ، مشارکت حداکثری جوانان درارتقاء کیفیت و اثرگذاری فعالیت های طرح در بین هموطنان و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های سازمان در ارائه خدمات  امدادی و بشردوستانه در سطح ملی و بین المللی از مهمترین اهداف طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی است.

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جوانان هلال احمر مسابقه نقاشی مسعود آسیما شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور شهر تهران حوادث چهارشنبه سوری ترافیک محمد علی نجفی سازمان محیط زیست شهردار تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اداره کل محیط زیست استان تهران نوروز آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر در پی وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تأثیر سیل و آب‌گرفتگی در کشور اظهار کرد: از چهارم اردیبهشت تا صبح امروز در ۵۶ شهرستان از ١٢ استان شامل اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد خدمات امدادی مربوط به سیل و آب‌گرفتگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در این استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشتند، افزود: در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۱۹۱ نفر اسکان اضطراری و ۱۲۲ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند، همچنین امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر در این مأموریت‌ها مشارکت داشتند، گفت: در این چهار روز ۸۷ عملیات امدادی به اجرا درآمد و در جریان آن ۲۵ تخته چادر، ۴۲۱ تخته پتو، ۲۴۶ تخته موکت، ۵۹۱ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ۳۵۶ قوطی کنسرو، ۱۹۴ قرص نان و ۵۴۰ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آب‌گرفتگی توزیع شد.

کد خبر 748317

دیگر خبرها

  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است