Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحمید قلی دهنه روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، پست شهید دکتر ثنایی در ورودی شهرکلاله مستقر شده و فرماندار و تنی چند از مدیران دستگاه های اجرایی با حضور در مرکز اجرایی طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی هلال احمر این شهرستان، ضمن تقدیر از خدمات شبانه روزی اعضای جمعیت هلال احمر، با امضای میثاق نامه بهبود رفتارهای ترافیکی به کمپین «به رفت - نه به تصادفات» پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمعیت هلال احمر کلاله ادامه داد: خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی این شهرستان در قالب ایستگاه های مختلف شامل ایمنی و فضای دوستدار کودک، بهره گیری از فضای مجازی برای اطلاع رسانی پیرامون محورهای ارتباطی و جاده ای ، نمایش ماکت رعایت رفتارهای ترافیکی و عوامل تصادفات جاده ای، توزیع بروشورهای اطلاع رسانی وبسته های فرهنگی است.
وی از استقرار ایستگاه سوء مصرف موادمخدر و آمبولانس اورژانس اجتماعی، انجام تست قند و فشار خون، ارائه اطلاعات پیشگیرانه در خصوص اعتیاد و ایدز، حمایت از محیط زیست، برپایی خیمه نماز، اجرای نقاشی صلح و دوستی و کمپین انسان دوستانه ” نه به تصادفات جاده ای” و به کارگیری آمبولانس و خودرو مجهز به ست نجات در حوادث جاده ای درقالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در این شهرستان خبر داد.
قلی دهنه در ادامه از استقرار یک پست امداد و نجات هلال احمر در سه راهی چاتال در محورهای ارتباطی کلاله ، گلیداغ و مراوه تپه خبرداد و گفت: این مرکز با به کارگیری آمبولانس و یک دستگاه خودرو مجهز به ست امداد و نجات در محورهای ارتباطی شهرستان های کلاله و مراوه تپه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی و اهالی منطقه است.
شهرستان کلاله با بیش از 130هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7478/1860
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استان گلستان امداد و نجات تصادفات جاده ای قند مسافران نوروزی موسسات مالی و اعتباری رفراندوم گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

کاووسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

او افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌ احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

کاووسی بیان کرد: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.

او تصریح کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان