Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال گذشته هم با تمام فراز و نشیب ها و رخدادهای تلخ و شیرین، رسانه ملی با تدارک تولیدات مختلف تلویزیونی همراه مردم بود. شما در این گزارش می توانید مهمترین رویدادهای و تولیدات صدا و سیما در اردیبهشت ماه سال 96 مرور کنید؛

کامران تفتی جلوی دوربین «سرّ دلبران» رفت

در حالی که تصویربرداری جدیدترین کار محمدحسین لطیفی در شهر یزد ادامه داشت، کامران تفتی هم در کنار سایر بازیگران این سریال جلوی دوربین امیر کریمی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سریال سرّ دلبران جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با محوریت سبک زندگی و مسائل اجتماعی داستانی با محوریت مسجد است که احتمالا ماه مبارک رمضان امسال از سیمای ملی پخش خواهد شد.

نگارش 10 قسمت اول فیلم‌نامه «شکرآباد» آماده شد

سری جدید مجموعه تلویزیونی «شکرآباد» با همکاری گروه نویسندگان، امیر شاداب و حمزه صالحی و به سرپرستی و قصه‌پردازی من، نگارش شد.

بازدید معاون مالی صدا و سیما از پشت صحنه «محله گل و بلبل 2 »

احمد شهریاری ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های گروه سازنده، حجم دکورها و فضاسازی این مجموعه را در کنار محتوای کیفی مطلوبِ آن، قابل توجه و ارزنده دانست و ابراز امیدواری کرد که با حمایت از مجموعه‌های موفق و پرمخاطب سیما، تولید این گونه برنامه‌ها استمرار یابد.

قدردانی محمدمهدی حیدریان از رئیس رسانه ملی

محمد مهدی حيدريان در نامه‌ای كه به دكتر علی عسكری نوشت، اقدام صدا و سيما را در پخش تيزرهای تبليغاتی فيلم های سينمايی اكران نوروز، اقدامی در جهت رونق سينما و موثر در روی آوردن مردم به اين بستر هنر هفتم ارزيابی كرد.

«زیر پای مادر» سریال رمضانی شبکه یک سیما شد

«زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن رفت.

سری جدید «نیمه پنهان ماه» روی آنتن شبکه افق

سری جدید برنامه گفتگو محور «نیمه پنهان ماه» برای پخش از شبکه افق تولید شد. این برنامه همانند سری اول با اجرای زینب ابوطالبی و شامل گفتگو با همسران شهدا درباره سیره زندگی و اخلاق و رفتار شهدای گرانقدر دوران انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه در ارتباط با خانواده و همسر است.

محمدحسین لطیفی در نقش یک روحانی

محمدحسین لطیفی کارگردان سریال «سرّ دلبران» نقش کوتاهی را در این سریال ایفا می‌کند. لطیفی در نقش یک روحانی استاد حوزه علمیه ظاهر شده است.

خداحافظی عمو پورنگ از «محله گل و بلبل»

داریوش فرضیایی که مدتی مشغول ساخت برنامه تلویزیونی «محله گل و بلبل» با همکاری تعدادی از هنرمندان بود، از پایان برنامه محبوب کودکان خبر داد.

بازیگر نقش ستایش ازدواج کرد

نرگس محمدی (بازیگر ستایش) و علی اوجی بازیگر طنزهای تلویزیونی با یکدیگر ازدواج کردند.

ماه عسل ۹۶ به پیشواز ماه رمضان می‌رود

«ماه عسل ۹۶» وارد دوازدهمین سال تولید و پخش خود شد و این در حالی است که پیش تولید این برنامه، از پاییز ۹۵ به طور جدی آغاز شده بود.

بازدید معاون رسانه ملی از ستاد انتخابات امور استان‌های صدا و سیما

دکتر علی دارابی در نخستین ساعات شروع اخذ رأی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با حضور در ستاد انتخابات این معاونت، از نزدیک روند پوشش سراسری و گزارش‌های مربوط به حماسه بزرگ ملت ایران را مورد ارزیابی قرار داد.

بازگشت «چشم شب روشن» به آنتن شبکه چهار

پخش این برنامه با اجرای محمد صالح علا و تهیه‌کنندگی امیر قمیشی از اوایل اردیبهشت ماه به دلیل ضبط یکی از برنامه‌های ویژه انتخابات ریاست جمهوری استودیو، متوقف شد. اما اجرای برنامه پس از تبلیغات انتخاباتی از سر گرفته شد.

سریال پلیسی «نوار زرد» کلید خورد

اردیبهشت ماه سال گذشته، سریال «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی وارد فاز تولید شد و در تهران مقابل دوربین رفت. ژانر سریال «نوار زرد» جنایی _ پلیسی بود و کریم لک زاده آن را در ۲۰ قسمت به نگارش در آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیما برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد