Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پلیس مهاجرت هند پس از شکایت یک دانشجوی ایرانی مبنی بر ایجاد اسناد جعلی و صدور کارنامه جعلی به دانشکده پرستاری بتل در شهر بنگلور حمله کرد.

پس از انتشار چندین گزارش و شکایت از سوی این دانشجوی ایرانی و درخواست سفارت ایران، پلیس Police مهاجرتی هند به این دانشکده حمله و چندین مدرک و هارد دیسک را کشف و ضبط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دانشجوی دختر ایرانی با شکایت به معاون آموزش پزشکی ایالت کارناتاکا واقع در جنوب هند اعلام کرده بود که دانشکده پرستاری بتل مدارک وی را جعل کرده و از او کلاهبرداری Fraud نموده است.

یک مقام هندی گفت: زمانی که این دانشجوی ایرانی برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان خود به دانشگاه مرکزی مراجعه کرد از مساله باخبر شدیم. دانشگاه به این دانشجوی ایرانی اعلام کرده است که وی نمی تواند در جلسه امتحان شرکت کند،زیرا با پذیرش وی مخالفت شده است. این دانشجو از طریق سفارت ایران شکایت خود را مطرح کرده است.

پس از شکایت این دانشجو، دانشگاه مرکزی یک کمیته تشکیل داده است. کمیته تشکیل شده به دانشکده پرستاری بتل رفته و چند مدرک را ضبط کرده است. مقامات این دانشکده و همچنین دانشگاه مرکزی علیه کمیته مرکزی به اتهام دزدی theft و جعل مدارک شکایت کرده اند.

به گزارش ایرنا به نقل ازمحمدرضا خلیلی رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در هند و شبه قاره، هم اکنون حدود 4 هزار دانشجو در شهر های پونا، بنگلور، میسور، دهلی نو، علیگر، چندیگر، حیدر اباد، چنای و ایالت کرلا در رشته های مختلف از جمله پزشکی، دندان پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و مهندسی مشغول به تحصیل هستند. بیشترین جمعیت دانشجویان ایرانی در شهر بنگلور است.حدود 2هزار دانشجوی ایرانی دربنگلور و 700نفر در پونا و 300تا400نفر در میسور تحصیل می کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت نوروز 97 مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پلیس Police پزشکی کلاهبرداری Fraud دزدی theft دندان اخبار حوادث حمله شکایت هند دانشجوی ایرانی در شهر عکس من فیلم شوم زندگی دختر مرد حادثه شبکه های اجتماعی بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۵۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • علم الهدی پیشنهاد عضویت در شورای راهبردی دانشگاه تهران را رد کرد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • حمله پلیس فرانسه به دانشجویان حامی فلسطین
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • سِمت دقیق همسر رئیسی مشخص شد
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا