Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@22:46:22 GMT

جزییات مراسم تشییع داریوش شایگان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۷۷۹۶۵۸۵

مراسم تشییع پیکر داریوش شایگان روز دوشنبه 6 فروردین از از محل مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی برگزار می‌شود.


علی دهباشی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد داریوش شایگان گفت: با حضور دکتر سید مصطفی محقق داماد که نماز بر پیکر داریوش شایگان خواهند خواند روز دوشنبه 6 فروردین از ساعت 9 صبح مراسم تشییع از مقابل مرکز دایره‌المعارف برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم خاکسپاری نیز در قطعه هنرمندان بهشت زهراء (س) برگزار می‌شود.


 دکتر داریوش شایگان که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فیروزگر بستری بود، در ساعت هفت ونیم بامداد امروز دوم فروردین درگذشت.


او پنجم دی ماه 1396 در اتاق کارش در منزل دچار سکته مغزی شد و بلافاصله به بیمارستان‌ منتقل شد و در سی سی یو تحت نظر قرار گرفت.
 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰

مرکز پاسخگوی تلفنی صندوق بازنشستگی کشوری (سامانه تلفنی ۲۵۰۰) در نخستین ماه سال ۱۴۰۳، پاسخگوی ۴۸ هزار و ۸۹ تماس تلفنی بازنشستگان و ذینفعان بوده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس تازه‌ترین آمار اعلامی از سوی دفتر برنامه‌ریزی و تحول سازمانی این صندوق، تعداد تماس‌ها در ماه قبل از آن، یعنی اسفند ۱۴۰۲، ۵۸ هزار و ۶۵۰ تماس تلفنی بوده است.

بر این اساس، در مدت زمان اعلام شده، ۲۴۵۷ تماس تلفنی مربوط به حکم ترمیمی بازنشستگان بوده که در مقایسه با اسفند ۱۴۰۲ با رقم ۲۸۰ تماس تلفنی، نزدیک به ۸ برابر افزایش داشته است.

موضوع دیگری که بیشترین میزان تماس مخاطبان سامانه ۲۵۰۰ را به خود اختصاص داده، متناسب سازی حقوق بازنشستگان بوده است و کارشناسان ۲۵۰۰، با پاسخگویی به ۲۱۶۴ تماس تلفنی در موضوع متناسب سازی حقوق، ۷۰۱ درصد افزایش را در این موضوع ثبت کرده اند.

سومین موضوعی که تماس گیرندگان با سامانه ۲۵۰۰ بیشترین توجه را به آن نشان داده اند، موضوع افزایش حقوق بوده که با ۴۲۸۱ تماس پاسخ داده شده در فروردین، در مقایسه با ۶۳۰ تماس در اسفندماه، رشدی بیش از ۵ برابری و معادل ۵۷۹ درصد را نشان داده است.

از دیگر موضوعات مهمی که بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق در تماس تلفنی با مرکز نام برده به آن پرداخته اند می توان به برقراری بیمه تکمیلی یا انصراف از آن، زمان و نحوه ثبت نام برای وام ضروری، نحوه ثبت سوابق مدیریتی، خدمات رفاهی و تورهای گردشگری بازنشستگان، اختلال در سایت و نرم افزار صبا اپ و طرح های تخفیفی کفش ملی اشاره کرد.

همچنین در فروردین ماه، تعداد ۸ هزار و ۶۸۶ درخواست خدمت ازطریق پیام صوتی، اپلیکیشن صبا و سایت توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده که این رقم در اسفندماه، ۷۷۵۴ درخواست بوده است.

همچنین میزان رضایت مخاطبان از پاسخگویی این مرکز، در فروردین ماه سال جاری، ۸۳ درصد بوده است که در مقایسه با ماه پیش از آن ۳ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • زمان حراج جدید سکه مشخص شد
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات