Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز‌های ۳، ۴، ۱۲،۱۳ و ۱۷ فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع است.

وی افزود: این جاده از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد این روز‌ها از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین شامل تریلر، کامیون، کامیونت امروز از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در جاده‌های هراز وسوادکوه ممنوع شد.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های ۹ و ۱۶ فروردین، ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های ۲۴، ۲۵ و ۲۹ اسفند و روز‌های ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین از تهران به آمل و برعکس ممنوع می‌شود.

وی گفت: با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۶ بامداد ۸ فروردین از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و این جاده از ساعت ۱۸ همان روز تا ۶ صبح روز بعد به سمت مرزن آباد یک طرفه است.

سرهنگ قدمی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد شنبه ۴ فروردین و نیز روز‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۷ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: این جاده از ساعت ۱۵ تا ۳ بامداد این روز‌ها از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

وی افزود: در جاده سوادکوه نیز رفت و آمد انواع تریلر ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های ۹ و ۱۶ فروردین و نیز ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های ۲۹ اسفند، ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین ممنوع است.

وی از استقرار ۳۰۰ واحد گشت انتظامی، راهداری، امدادی و ترافیکی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: ۱۵۰ مقر انتظامی و ترافیکی، امدادی و راهداری و اورژانس برای مدیریت ترافیک و حوادث جاد‌ه ای در این جاده‌ها راه اندازی شده است.

رییس پلیس راه مازندران افزود: رانندگان با رعایت قوانین و فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی، سلامت سفر نوروزی خود و سرنشینان را تضمین می‌کنند.

سرهنگ قدمی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی ورانندگی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۹۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس و طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده برای ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم، رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک است، علاوه بر فراخوان پلیس راهور از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت می‌گیرد یا با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

کریمی اضافه کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را شناسایی و تفکیک و به قید فوریت اقدامات لازم را برای ترخیص آن‌ها به صورت جداگانه اجرایی کند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ثبت شود.

کد خبر 747738

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران